Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-10, 08:27
  #505
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Någon som sett denna legend på sistone? Vad gör han? Bor kvar i Sverige!
Thåström (och hans dotter) är skriven på Regeringsgatan, medan Ooms är skriven på Odengatan. Så båda två verkar iaf bo i Stockholm.
Citera
2016-05-10, 08:35
  #506
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag såg honom och hans kvinna för drygt en vecka sedan i Sthlm..Mer vet jag inte...
Såg honom i Lördags på medborgarplatsen. Han drack en pripps blå .
Citera
2016-05-30, 20:47
  #507
Medlem
NeutronStars avatar
Såg Thåström på flottiga sunkhaket Daisy's uteplats vid E4-rastplatsen Sillekrog nära Nyköping. Han avnjöt lunch bestående av kaffe och några starköl och puffade frenetiskt på en e-cigarett till utsikten av parkerade öststatslångtradare med motorvägsbullret som bakgrundsmusik. Han hade gubbhatt på sig och såg sliten ut.
__________________
Senast redigerad av NeutronStar 2016-05-30 kl. 20:52.
Citera
2016-05-31, 12:05
  #508
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Såg Thåström på flottiga sunkhaket Daisy's uteplats vid E4-rastplatsen Sillekrog nära Nyköping. Han avnjöt lunch bestående av kaffe och några starköl och puffade frenetiskt på en e-cigarett till utsikten av parkerade öststatslångtradare med motorvägsbullret som bakgrundsmusik. Han hade gubbhatt på sig och såg sliten ut.

Jaha, vem var det som körde då ? var han där själv ? Thåström sliten ? Tja, han är snart 60 år och har väl inte varit nån renlevnadsman direkt. Ingen Gunde Svahn-typ, så det är nog inte så konstigt att han ser ut som han gör. Jag trodde Thåis föredrog SJ framför E4:an.
Citera
2016-06-01, 20:43
  #509
Medlem
Macke85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Han hade gubbhatt på sig och såg sliten ut.

Jag har sett honom på stan.

Han är ingen ungdom längre så han ser ju inte ut som någon nittonårig, men jag tycker att han för sin ålder ser yngre ut än många andra.
Citera
2017-04-15, 14:52
  #510
Medlem
Tillssons avatar
Såg honom idag på SVTs sändning av Håkan Hellströms konsert sommaren 2016.

Grym röst och utstrålning!
Citera
2017-04-15, 21:04
  #511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Såg Thåström på flottiga sunkhaket Daisy's uteplats vid E4-rastplatsen Sillekrog nära Nyköping. Han avnjöt lunch bestående av kaffe och några starköl och puffade frenetiskt på en e-cigarett till utsikten av parkerade öststatslångtradare med motorvägsbullret som bakgrundsmusik. Han hade gubbhatt på sig och såg sliten ut.

Verkar vara ett favvoställe för Pimme. Såg honom där på väg söderut 2015. Jag svängde in för en cheeseburgare. Och då sitter Thåström där, inga starköl men en kaffe.

Ett tag tänkte jag gå fram och hälsa, han borde känna igen mig. Men det var närmare 30 år sen, så jag tvekade. Vilket jag ångrar nu. Som fan, fan fan..... Iofs såg han inte ut som han ville snacka med nån i hela världen, men det är hans vanliga uppsyn. Som jag minns honom så är är han i grunden en väldigt snäll och trevlig man, om än ibland en som gör felaktiga beslut.
Citera
2017-09-29, 14:49
  #512
Medlem
Nya skivan är här och levererar !!
Citera
2017-09-30, 17:01
  #513
Medlem
http://www.dn.se/webb-tv/klipp/nyhet...-med-thastrom/
I DN intevjun säger han att han åker mellan Sthlm o Malmö och han inte kommer att bo i Malmö för evigt. Har han flyttat till Malmö ?
Citera
2017-10-01, 18:16
  #514
Medlem
Min brors kusins avatar
Var på Bengans vid Stigbergstorget igår och där var det lång kö för att få hans senaste skiva signerad.
Vem kom sen gående utanför affären när jag gick ut om inte Thåström själv
Citera
2017-10-02, 20:58
  #515
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollarn
http://www.dn.se/webb-tv/klipp/nyhet...-med-thastrom/
I DN intevjun säger han att han åker mellan Sthlm o Malmö och han inte kommer att bo i Malmö för evigt. Har han flyttat till Malmö ?

Jag är inte hundra, men jag har för mig att jag har läste någonstans att huvudorsaken till att han huserar i Malmö till och från, beror på att hans barn och barnens mamma bor i Malmö.
Citera
2017-12-29, 10:59
  #516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenMath
Marlene kallade hon sig.

Han har sagt att han gjorde porren för att han trodde han skulle käna pengar, vilket han inte gjorde. Bilderna togs i en porrbutik i Rågsved, om jag inte missminner mig.

Det var t.o.m bättre än så. Enligt vad som sas 1977 så gjordes porren för att han behövde pengar till en elgitarr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback