Citat:
Ursprungligen postat av
Brajebrasomfan
Det är väl nytt angående att det ska göras ett till UFO-avslöjande i februari, 2024?
Ja, jo, glömde nämna det. Sa han februari? Minns bara 2024.
Jag tänker att det kanske sammanfaller med nån av dessa "legislation" man lagt fram. Man bör antagligen ha i åtanke att det finns en organiserad disclosure rörelse som planerar framåt på det sättet. Om det stämmer med tiden för amnesti så är det antagligen ett sista datum för konspiratörerna att komma ut med sanningen. Efter det så kommer det antagligen släppas en verklig bomb - eller åtminstone är det vad man vill antyda för att stressa konspiratörerna.
Nu ska sägas att jag bara har ett vagt minne av att det skulle vara en sort bakvänd amnesti, dvs att amnestin skulle börja gälla från det datum då förslaget las fram eller röstades fram, och inte från det datum då det blir "lagstiftat". Det låter så underligt att jag inte vet om jag kan ha drömt det, men det skulle i så fall börja gälla retroaktivt från januari-februari nån gång.
Det kan ha varit detta som Coulthart hintade om gällande varför det går så fort med disclosure nu plötsligt.
Hoppas jag har rätt för i så fall är vi mitt inne i ett statligt inbördeskrig mellan lagstiftare och delar av militär och underrättelsetjänster, och vi kommer kanske få se verkliga erkännanden.