Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-06-05, 13:18
Medlem
sciencestudent4s avatar
Bästa Flashback!

Har nyss flyttat till lägenhet och jag undrar vad kan man göra för att göra det trivsamt?

Hur kan man dekorera?

Doftljus? Parfymer?

Vilken belysning ska man ha?

Mvh
Citera
2023-06-05, 13:39
Medlem
sciencestudent4s avatar
Någon som har tips?
Citera
2023-06-05, 13:41
Avstängd
Halloween2s avatar
Så någon annan ska få bestämma hur du ska bo?

Har du ingen egen fantasi för hur du vill ha det?
Citera
2023-06-05, 13:42
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sciencestudent4
Bästa Flashback!

Har nyss flyttat till lägenhet och jag undrar vad kan man göra för att göra det trivsamt?

Hur kan man dekorera?

Doftljus? Parfymer?

Vilken belysning ska man ha?

Mvh
Tänker mig att det beror på vem du vill attrahera. Tror inte en kvinna går igång på en man som har doftljus.

Du får utveckla.
Citera
2023-06-05, 13:49
Medlem
NiceNameTwices avatar
Hänga upp tavlor och dylikt gör mycket, tycker jag. Sedan ha åtminstone ett par växter kanske.
Citera
2023-06-05, 13:51
Medlem
TELAVIV91s avatar
Tusen man kan skapa ett läger men en kvinna ett hem.
Citera
2023-06-05, 13:52
Medlem
Astralhopps avatar
Skaffa först saker du anväder dagligen - säng, garderob, skrivbord, kontorsstol, kanske en bohylla,
finns massor av inredningsinspiration du kan få på nätet. Hur stort bor du? Skippa doftljus och parfymer tills vidare.. många är allergiker nu för tiden.
Citera
2023-06-05, 13:52
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så någon annan ska få bestämma hur du ska bo?

Har du ingen egen fantasi för hur du vill ha det?

Tips är aldrig fel
Citera
2023-06-05, 13:53
Medlem
sciencestudent4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Skaffa först saker du anväder dagligen - säng, garderob, skrivbord, kontorsstol, kanske en bohylla,
finns massor av inredningsinspiration du kan få på nätet. Hur stort bor du? Skippa doftljus och parfymer tills vidare.. många är allergiker nu för tiden.

Tack för svar
Citera
2023-06-05, 13:57
Medlem
belysning är avgörande för trivseln. du ska aldrig någonsibn i hela världen tända taklampan såvida du inte behöver det extra ljuset. till huvudbelysning är golvlampor bra. sedan skapar du känsla med dekorativ belysning typ lampa i fönster. jag rekomenderar starkt https://www.ikea.com/se/sv/cat/smart-belysning-36812/ om du vill kunna förändra stämningen med samma lampor btw
Citera
2023-06-05, 13:58
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sciencestudent4
Tack för svar
Personligen gillar jag stilrena lokaler-bostäder utan en massa saker överallt som inte fyller någon funktion.. samlar bara damm och utökar ens städtid. Keep it simple!
Citera
2023-06-05, 14:04
Medlem
BananenJesuss avatar
Mycket tyger, gardiner, soffor osv för att få en bra akustik hemma, sen tycker jag att lampor och att man inte har kala väggar är det som gör ett hem mysigt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback