2023-06-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batibat
Jag får göra det. Jag är dock extremt blek (tänk gingerhy) och bränner mig väldigt lätt, så förväntar mig inga solklara resultat efter första solningen heller. To be continued!

Update, har numera solat en del och fått mitt livs första "tanline".
Citera
2023-06-24, 15:23
Medlem
Citat:
Update, har numera solat en del och fått mitt livs första "tanline".

Gött ju! Då kanske det funkar ändå?
Citera
2023-07-04, 18:24
Medlem
Citat:
Jag köpte Melonotan 2 och på BAC-vattnet står det "ej för injektion" i versaler.
Enligt butiken är det ett feltryck från tillverkaren.
Låter osannolikt. Vad bör jag göra?

Tjena. Beställt samma grejer. Fick denna gång konstiga injektionsnålar som är väldigt svåra att mäta, nytt utseende på vialens översta metall samt inkeltionsvatten som lyder NACL0.9% drop it ”ej för injektion”. Testat en låg dos på 0.25mg. Jag brukar få sjuka bieffekter men känner bara minnimal av denna. Liknar effekten av asiatisk Melanotan, väldigt svagt. Hur länge och hur mycket körde du innan du fick din tan line och hur ser din bränna ut idag?
Är själv skeptisk om detta var bra grejer då alls känns nytt. Mvh
Citera
2023-07-06, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youmirinbrah
Tjena. Beställt samma grejer. Fick denna gång konstiga injektionsnålar som är väldigt svåra att mäta, nytt utseende på vialens översta metall samt inkeltionsvatten som lyder NACL0.9% drop it ”ej för injektion”. Testat en låg dos på 0.25mg. Jag brukar få sjuka bieffekter men känner bara minnimal av denna. Liknar effekten av asiatisk Melanotan, väldigt svagt. Hur länge och hur mycket körde du innan du fick din tan line och hur ser din bränna ut idag?
Är själv skeptisk om detta var bra grejer då alls känns nytt. Mvh

Jag har kört högsta dos from andra dagen (upp till 10-strecket på min spruta) och inom en vecka fick jag resultat. Då var jag tillochmed "slarvig" pga bortrest och jobbat så hann inte injecera eller sola som planerat osv.
Citera
2023-07-06, 19:06
Medlem
Citat:
Jag har kört högsta dos from andra dagen (upp till 10-strecket på min spruta) och inom en vecka fick jag resultat. Då var jag tillochmed "slarvig" pga bortrest och jobbat så hann inte injecera eller sola som planerat osv.

Alright visst körde du med 2ml vatten så 10 enheter blir 0.5mg?
Körde första dagen 0.25
Andra 0.5
Tredje (idag) 0.75
Känner på 0.75 lite värme i ansikte och kropp men på förra batchen som har legat i frysen sen februari gav mig rejäla biverkningar efter 0.3mg. Såsom illamående i 6 timmar, yrsel, sömnig osv. Just nu knappt ingenting. Har du kört Melanotan förut och kan själv jämföra effekt?
Citera
2023-07-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovesundberg23
Blir man brunare ju mer man injicerar?

Ja. Jag får knappt märkbar effekt på 0.5, kör jag 1mg innan solarie får jag en sinnesjuk linje. Dock bättre att köra låg dos under längre tid.
Citera
2023-07-06, 22:11
Medlem
Citat:
Alright visst körde du med 2ml vatten så 10 enheter blir 0.5mg?
Körde första dagen 0.25
Andra 0.5
Tredje (idag) 0.75
Känner på 0.75 lite värme i ansikte och kropp men på förra batchen som har legat i frysen sen februari gav mig rejäla biverkningar efter 0.3mg. Såsom illamående i 6 timmar, yrsel, sömnig osv. Just nu knappt ingenting. Har du kört Melanotan förut och kan själv jämföra effekt?

Har tyvärr inte kört tidigare så kan inte jämföra effekt. Men jag har somsagt inga biverkningar och blir väldigt brun ändå, så jag är nöjd haha.
Citera
2023-07-07, 11:11
Medlem
Citat:
Har tyvärr inte kört tidigare så kan inte jämföra effekt. Men jag har somsagt inga biverkningar och blir väldigt brun ändå, så jag är nöjd haha.

Jag själv är rödhårig så behöver stora doser. Kommer nog successivt ta mig upp till 2 mg per dosering av detta. Även fast du säger att det funkar så vågar jag inte va i solen utan tillräckligt stor dos.
Skulle du anse att din bränna är för brun för att vara naturligt så du vet att det ger effekt till 100%? Jag är fortfarande så skeptisk mot m2 som inte ger bieffekter.
Mvh
Citera
2023-07-07, 15:26
Medlem
Citat:
Jag själv är rödhårig så behöver stora doser. Kommer nog successivt ta mig upp till 2 mg per dosering av detta. Även fast du säger att det funkar så vågar jag inte va i solen utan tillräckligt stor dos.
Skulle du anse att din bränna är för brun för att vara naturligt så du vet att det ger effekt till 100%? Jag är fortfarande så skeptisk mot m2 som inte ger bieffekter.
Mvh

Well jag har varit kritvit i 29 år och när jag började med mello så blev jag brun på en vecka så jag tycker det talar för sig själv.
Citera
2023-07-07, 17:10
Medlem
Citat:
Well jag har varit kritvit i 29 år och när jag började med mello så blev jag brun på en vecka så jag tycker det talar för sig själv.
Härligt att höra! Då blir det att fortsätta med doseringen.
Citera
2023-07-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbastistan
Gött ju! Då kanske det funkar ändå?

Hur ser det ut för dig med den nya beställningar har du fått någon bränna utan den? Jag är nu uppe i 1.25 mg/dosering och får inga bieffekter vilken är väldigt konstigt. Minimal färgskillnad
Citera
2023-07-10, 06:24
Medlem
Citat:
Hur ser det ut för dig med den nya beställningar har du fått någon bränna utan den? Jag är nu uppe i 1.25 mg/dosering och får inga bieffekter vilken är väldigt konstigt. Minimal färgskillnad

Jo, det svider till när jag tar det och blir röd i ansiktet efteråt. Har dock inte solat så mycket men tänkte göra det imorgon. Men det verkar funka!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in