tja. ja e 19 bast o e fett uttråkad med vardagen o känner att ja vill uppleva nåt nytt men inte säker på vad. har en budget på 100k. tänkte typ resa runt eller kanske köpa en hus vagn o köra omkring i europa. eller starta gatu kök. va hade ni gjort? =)
tja. ja e 19 bast o e fett uttråkad med vardagen o känner att ja vill uppleva nåt nytt men inte säker på vad. har en budget på 100k. tänkte typ resa runt eller kanske köpa en hus vagn o köra omkring i europa. eller starta gatu kök. va hade ni gjort? =)
Backpacka i Asien? Kolla in filmen The Beach med Leo DiCaprio.
Köp en bra cykel med väskor, ett litet tält, ett trangiakök och lite campingutrustning. Borde gå på typ 30 000 allt som allt. Sedan ger du dig av ut i världen. På 70 000 borde du kunna vara borta ett par år om du sover i tält och äter billigt. Många äventyr kommer du få uppleva och minnen för livet.
Jag gillar festivaler så hade nog köpt ett tält och försökt besöka så många jag hinner med på en sommar. Ätit ute, rest runt till olika städer och bara varit.
(Ja, jag trivs att resa själv)
Dra ner till Amsterdam och börja där köp någon hora och lev livet. Sen därifrån kan du luffa runt vidare i Europa, bo på olika ställen, festa och härja runt lite som du vill. Vem vet du kanske träffar någon ? nya kompisar flickvän....
Börja med en kurs i hur man skriver svenska, det är en bra början på sökandet efter livsglädje.
Starta ”gatu kök”!!
Jag kommer och köper en burgare, tar med en Flashback-kupong som betalning.👍
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!