2024-02-05, 23:41
Avstängd
GDPRWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Jag vill driva ett ärende mot dessa satanistiska företag och sidor. Och driva processen ända till EU domstolen. Jag kommer inte ge upp.

Kan du hjälpa mig vart och hur jag börjar med processen? Vem vänder jag mig till och om jag måste lägga ner egna pengar i hela processen?

Hade varit bäst om ni hade hjälpt mig också då om vi är fler så kan vi göra skillnad.
De som behöver stöd med att driva ett tvistemål och önskar att jag agerar som deras ombud kan kontakta mig på Gdprwarrior@gmail.com. Som första handsval rekommenderar jag att ni skickar ett mail till dem. Om ni är osäkra på hur ni ska formulera er, kan jag hjälpa er att skapa ett passande meddelande.
Citera
2024-02-05, 23:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Hur mycket pratar vi om? Är det pengar till jurist och advokaten?

Ingen aning. Ja någon som driver ärendet. Har du inte en organisation bakom får du betala själv.
Citera
2024-02-05, 23:49
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Jag vill driva ett ärende mot dessa satanistiska företag och sidor. Och driva processen ända till EU domstolen. Jag kommer inte ge upp.

Kan du hjälpa mig vart och hur jag börjar med processen? Vem vänder jag mig till och om jag måste lägga ner egna pengar i hela processen?

Hade varit bäst om ni hade hjälpt mig också då om vi är fler så kan vi göra skillnad.
Det är bara att läsa i tråden. Men eftersom GDPRWarrior redan driver en process så lär det knappast tillföra något att du gör exakt samma sak, är jag rädd.

Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
För att kunna flytta utomlands så krävs det att du uppger tidigare domar också. Så det blir inte något bättre för dig!
Citat:
Uppge tidigare domar för vem??

Tror du verkligen om man söker lägenhet och jobb i UK eller något annat land kräver man ska gå hämta tidigare domar från sitt hemland. Lol.
Om du ska migrera till ett icke-EU land så är ett utdrag ur belastningsregistret ett standardkrav.

Citat:
Ursprungligen postat av goodasstimes
Lagen fungerar inte retroaktivt på det sättet. Din stämningsansökan gäller fortfarande, även om de tar bort dig i efterhand.
Hej där. Snälla, det finns ingen blockera-knapp så jag uppskattar att du självmant slutar skriva. Tack!
Jag slutar inte att skriva på begäran. Om du svarar eller ej är upp till dig. Det verkar dock redan klargjort att du står svarslös eftersom du inte kan backa upp dina felaktiga påståenden.
Citera
2024-02-06, 16:24
Medlem
_killahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Är det någon som har en lista över alla dessa sidor som delar personlig information? Dela gärna här. Jag överväger att skicka samma meddelande som jag precis skickade till MR Koll direkt till dem. För er som känner er uthängda, kan ni göra samma sak genom att skicka ett meddelande till dem och uppmana dem att ta bort informationen. Referera gärna till mitt pågående tvistemål och Malmö-målet – det kan vara till hjälp för er.

Vad exakt skrev du till mrkoll? Samt vart mailade du?
Du kan skicka ett pm om du ej vill skriva ut här
Citera
2024-02-06, 18:49
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _killah
Vad exakt skrev du till mrkoll? Samt vart mailade du?
Du kan skicka ett pm om du ej vill skriva ut här
Han stämde ju dom, enda sättet att få dom att ta bort dig är att stämma, fungerar inte att bara maila dom.
Citera
2024-02-06, 19:14
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Har Malmö-fallet vunnit laga kraft än?
Eller överklagade de?

EDIT; Beslutet i Malmö fallet kom 23e Januari, så nästa tisdag är deadline för överklagande?
Har de överklagat?
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2024-02-06 kl. 19:17.
Citera
2024-02-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Han stämde ju dom, enda sättet att få dom att ta bort dig är att stämma, fungerar inte att bara maila dom.

Han stämde lexbase inte Mrkoll. Om du läser GDPRWARRIORS tidigare inlägg så ser du att han mailade Mrkoll och bad de att ta bort honom.
Senast redigerad av Arkitektkompisen 2024-02-06 kl. 19:27.
Citera
2024-02-06, 19:28
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkitektkompisen
Han stämde lexbase inte Mrkoll. Om du läser GDPRWARRIORS tidigare inlägg så ser du att han mailade Mrkoll och bad de att ta bort honom.

Står i hans tidigare inlägg att Lexbase tagit bort honom, inget om att mrkoll tagit bort honom förutom att han mailat dom och sagt att han vill bli borttagen.

Tvekar att mrkoll tar bort honom om han inte stämmer dom med då.
Senast redigerad av tram123 2024-02-06 kl. 19:30.
Citera
2024-02-06, 19:30
Medlem
Sundhetsstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GDPRWarrior
Nu finns jag inte längre på Mr Koll heller, vilket är goda nyheter. De agerade snabbt. Tack för de övriga länkarna. Det ser ut som jag kommer att spendera kvällen med att skriva brev.

Citat:
Står i hans tidigare inlägg att Lexbase tagit bort honom, inget om att mrkoll tagit bort honom förutom att han mailat dom och sagt att han vill bli borttagen.

Du missade inlägget ovan.
Citera
2024-02-06, 19:31
Medlem
tram123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sundhetsstyrelsen
Du missade inlägget ovan.

A det missade jag tydligen, jag tror ändå inte dom tar bort en bara för att man mailar utan det är nog att hela den branschen vet vem gdprwarrior är nu och vill inte bli stämda.
Senast redigerad av tram123 2024-02-06 kl. 19:34.
Citera
2024-02-06, 19:32
Medlem
De lär ha kontaktat duktiga jurister som har varnat dem och därför har de gått med på en förlikning. Det borde komma en flod av folk som gör samma sak som kvinnan.

Vet man vad det var för nåt det stod om kvinnan i ärendet?
Citera
2024-02-06, 19:55
Medlem
Citat:

Varför skulle han ljuga om att Mrkoll har tagit bort honom? Jag tror på GDPRWARRIOR med tanke på det han går igenom och fått igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in