Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Jag vill driva ett ärende mot dessa satanistiska företag och sidor. Och driva processen ända till EU domstolen. Jag kommer inte ge upp.
Kan du hjälpa mig vart och hur jag börjar med processen? Vem vänder jag mig till och om jag måste lägga ner egna pengar i hela processen?
Hade varit bäst om ni hade hjälpt mig också då om vi är fler så kan vi göra skillnad.
Det är bara att läsa i tråden. Men eftersom GDPRWarrior redan driver en process så lär det knappast tillföra något att du gör exakt samma sak, är jag rädd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Scratty
För att kunna flytta utomlands så krävs det att du uppger tidigare domar också. Så det blir inte något bättre för dig!
Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Uppge tidigare domar för vem??
Tror du verkligen om man söker lägenhet och jobb i UK eller något annat land kräver man ska gå hämta tidigare domar från sitt hemland. Lol.
Om du ska migrera till ett icke-EU land så är ett utdrag ur belastningsregistret ett standardkrav.
Citat:
Ursprungligen postat av
goodasstimes
Lagen fungerar inte retroaktivt på det sättet. Din stämningsansökan gäller fortfarande, även om de tar bort dig i efterhand.
Hej där. Snälla, det finns ingen blockera-knapp så jag uppskattar att du självmant slutar skriva. Tack!
Jag slutar inte att skriva på begäran. Om du svarar eller ej är upp till dig. Det verkar dock redan klargjort att du står svarslös eftersom du inte kan backa upp dina felaktiga påståenden.