2023-05-25, 11:27
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det var 4 andra personer på plats som "hjälpte" mannen tydligen även om bara mannen är anmäld.

Veteran om man vill mucka med sådana uppenbara psykopater om man är ensam
Exakt!

Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
4 mörkhyade personer som lämnade platsen i en BMW M3.

Var läser du de detaljerna?

"Ytterligare fyra män ska ha befunnit sig på platsen och på något sätt hjälpt mannen som slog änderna.
– Men det verkar vara en person som anmälan är riktad mot. Det är han som är drivande i det hela och dödar dem.
Männen lämnade platsen i en bil, som senare kunde stoppas av polisen."

Anmälan om grovt djurplågeri???
Är det okej att döda änder om man gör det utan plåga?

"– De döda änderna ska vara slängda på en parkering."

Är det okej att hjälpa grovt djurplågeri?
Senast redigerad av gofigur 2023-05-25 kl. 11:31.
Citera
2023-05-25, 11:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Se där. Muslimer är ju också ett begrepp som används väldigt godtyckligt av folk som vill tro att allt de inte gillar i dagens Sverige är muslimer eller Islam.

Störda djurplågare är tyvärr universellt. Inte minst i mentalsjukhuset Sverige där psykiatrireformen låter fanskapen gå fria mitt ibland oss.

Ja djurplågare är svin oavsett tro eller hudfärg. Bland det värsta jag vet.
Citera
2023-05-25, 11:49
Medlem
KlappMungons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dziwne
Varför i helvete bevittnar jag aldrig sån här skit?

Då hade vi haft en djurplågare mindre i det här landet.

Ja det är ganska konstigt. Olika forum är alldeles fulla av människor som skulle gripit in vid alls möjliga brott.

Rent statistiskt borde vi ganska ofta läsa om dessa när de buntat ihop brottslingar men de verkar ha extrem otur och aldrig bli vittnen till nåt.

Det är bara vi halvfegisar som får se brott i verkligheten.
Citera
2023-05-25, 12:00
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp

Citat:
4 mörkhyade personer som lämnade platsen i en BMW M3.
Information till alla läsare:

Detta är ett ökänt troll, tro inte ett ord vad han skriver!

Bra info, några ord stämmer dock.
Rätt ska vara
5 personer som lämnade platsen i en bil.

Oklart varför hen förvanskar antalet förövare.

Jag tycker i motsats till de tuffa Flashback-krigarna att vittnet var ovanligt modig.
En andmatare som anmäler 5 galningar.
Men är hen så modig att hen vågar vittna i rätten...?
Citera
2023-05-25, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
kan lika gärna vara ett svenne psykfall

Ja, om det var en enstaka person som utförde det, men när det är fler än en eller det rings in folk, då börjar mätaren svänga åt MENA. Exempelvis, tittar man på peddos och serievåldtäktsmän så är de svenska ensamma utförare i regel. Men speciellt MENA gillar att utföra perversioner i grupp. Som MENAn som var färdtjänstförare som ringde in sina bruschor för en diger gruppvåldtäkt av den förståndshandikappade brukaren. Eller de fem små arabpojkarna i parken i Malmö.

Vet inte hur jag ska tolka det fenomenet. Det är ju inte bara att MENA generellt är mer skadade än svenskar i det avseendet - det förklarar varför MENA är överrepresenterade i de här typerna av brott (typ alla brott med särskild råhet och empatibrist, typ våldtäkt, misshandel, mord, egendomsbrott mot äldre och svaga osv).

Men varför de vill göra det tillsammans övergår mitt förstånd. En stolthetsgrej? Typ som när en arab hugger huvudet av frun för att han tror hon tittade åt en annan mans håll, så går araben gärna runt med huvudet och visar att, ja här minsann har jag återställt hedern.

Kanske det är en djur-grej? De har en annan sammanhållning än vi, umgås i större grupper och på ett annat sätt? Som djur i flock, man förstärker varandras beteende. Alla människor är ju djur, men vissa är mer ändra, som i sin tur kan kontrollera djuriska drifter som att stoppa pitten till höger och vänster, eller med våld förtrycka sin omgivning i ett försök till dominans.
Citera
2023-05-25, 12:33
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Information till alla läsare:

Detta är ett ökänt troll, tro inte ett ord vad han skriver!
Har dock sett det jag med i en facebook grupp vad händer i Mark typ.
Citera
2023-05-25, 12:40
Medlem
Blondinss avatar
Vad är det här för smuts.

Ut med namn så fort det kommit fram.
Citera
2023-05-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
” Tipsaren ska ha försökt rädda änderna genom att locka dem med mat”

Wtf
In o veva vafan.

+1. Fattar inte riktigt vad den personen tänkte med men inte heller hur det hela har utspelat sig. Har dom stått på varsin sida av vattnet och såå har inringaren försökt locka till sig ändarna till sin sida, men änderna har inte hunnit reagera eller valt att stanna kvar på den sidan där djurplågaren är kanske för att försvara sin ankungar??
Citera
2023-05-25, 12:55
Medlem
R5As avatar
Vadå vittne försökte locka med mat? Vem står bredvid en som slår ihjäl änder med en planka? Låter som medhjälpare som försöker smita under konsekvenser.
Citera
2023-05-25, 13:01
Medlem
Har vi namn på grabbarna snart?
Citera
2023-05-25, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Har ingen sympati för fåglar speciellt änder, gäss och svanar, jävla dinosaurier

Död åt de alla

Jo men det är inte upp till dig att bestämma om unga killar ska få slå ihjäl änder eller dränka katter publikt. Dessa kommer att lagföras och förmodligen också jagas av en pöbel då samhället tycker att detta är fel. Joel Ander sitter exempelvis fortfarande på psyket och lägger pärlplattor.
Citera
2023-05-25, 13:25
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
+1. Fattar inte riktigt vad den personen tänkte med men inte heller hur det hela har utspelat sig. Har dom stått på varsin sida av vattnet och såå har inringaren försökt locka till sig ändarna till sin sida, men änderna har inte hunnit reagera eller valt att stanna kvar på den sidan där djurplågaren är kanske för att försvara sin ankungar??

Svårt när man inte vet hur det hela gick till. Kanske var en gammal tant som var där för att mata ankor och hamnade mitt i smeten. Bor själv inte långt ifrån Örby får se om det sprider sig vem Gm är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in