Citat:
Ursprungligen postat av
torstenferdinand
kan lika gärna vara ett svenne psykfall
Ja, om det var en enstaka person som utförde det, men när det är fler än en eller det rings in folk, då börjar mätaren svänga åt MENA. Exempelvis, tittar man på peddos och serievåldtäktsmän så är de svenska ensamma utförare i regel. Men speciellt MENA gillar att utföra perversioner i grupp. Som MENAn som var färdtjänstförare som ringde in sina bruschor för en diger gruppvåldtäkt av den förståndshandikappade brukaren. Eller de fem små arabpojkarna i parken i Malmö.
Vet inte hur jag ska tolka det fenomenet. Det är ju inte bara att MENA generellt är mer skadade än svenskar i det avseendet - det förklarar varför MENA är överrepresenterade i de här typerna av brott (typ alla brott med särskild råhet och empatibrist, typ våldtäkt, misshandel, mord, egendomsbrott mot äldre och svaga osv).
Men varför de vill göra det tillsammans övergår mitt förstånd. En stolthetsgrej? Typ som när en arab hugger huvudet av frun för att han tror hon tittade åt en annan mans håll, så går araben gärna runt med huvudet och visar att, ja här minsann har jag återställt hedern.
Kanske det är en djur-grej? De har en annan sammanhållning än vi, umgås i större grupper och på ett annat sätt? Som djur i flock, man förstärker varandras beteende. Alla människor är ju djur, men vissa är mer ändra, som i sin tur kan kontrollera djuriska drifter som att stoppa pitten till höger och vänster, eller med våld förtrycka sin omgivning i ett försök till dominans.