2023-05-25, 23:53
Medlem
löls avatar
Varje vecka läser man hur det blir bättre och bättre i Sverige 😆

Som nu när elever får smaka på multikulti och en rapport som säger att allt ska bli hur bra som helst 😂

Varje Söndagkväll måste eleverna längta efter en ny spännande vecka med massa intressanta händelser hahah.
Citera
2023-05-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Vad hände med det fria skolvalet? Det gäller bara om man väljer "rätt" eller?

Jag misstänker att friskolemarknaden numera blomstrar i Trollhättan och att många svenska föräldrar till följd av bussningen av invandrarelever istället tar det säkrare kortet och väljer en friskola till sina barn. Friskolor har oftast färre antal invandrarelever än de kommunala skolorna. Hur mycket svenska föräldrar än säger sig ”gilla olika” har de i reliteten inte den minsta lust att låta sina dyrbara barn bli integrationskuddar, höra att de är ” svennehurrur” och bli mobbade av agressiva menabarn i den heliga integrationens namn.

Jag var skälv naiv när det gällde mina barns skolgång, i alla fall vad gällde högstadieskola. Jag var på något vis kvar i min egen skoltid då det mest exotiska på mitt högstadium var en tjej från Jugoslavien och hade inte insett vilket kaos och rått språk som nu rådde på de kommunala högstadieskolorna i vår stad.

Barnen var lojala och stod ut-men hade jag haft möjlighet att gå tillbaka och välja på nytt skulle det utan tvekan, trots mina principer att jag avskyr att skolägare kan roffa åt sig miljoner av skattemedel, blivit en friskola. Allt för att så mycket det bara går undvika att mina barns skolgång hämmas och förstörs av kaosande barn från Mena. Men,tyvärr, som sagt, insåg jag realiteten försent.
Citera
2023-05-25, 23:55
Medlem
löls avatar

Som nu när elever får smaka på multikulti och en rapport som säger att allt ska bli hur bra som helst 😂

Varje Söndagkväll måste eleverna längta efter en ny spännande vecka med massa intressanta händelser hahah
Citera
2023-05-26, 00:59
Medlem
När ska politiker lära sig att ingen av grupperna VILL assimilera sig med varandra.
De får nog börja ge upp nu annars kommer det bli mer o mer absurt.
Acceptera segregationen! (Jag var först Glöm inte..)
Citera
2023-05-26, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Jag misstänker att friskolemarknaden numera blomstrar i Trollhättan och att många svenska föräldrar till följd av bussningen av invandrarelever istället tar det säkrare kortet och väljer en friskola till sina barn. Friskolor har oftast färre antal invandrarelever än de kommunala skolorna. Hur mycket svenska föräldrar än säger sig ”gilla olika” har de i reliteten inte den minsta lust att låta sina dyrbara barn bli integrationskuddar, höra att de är ” svennehurrur” och bli mobbade av agressiva menabarn i den heliga integrationens namn.

Jag var skälv naiv när det gällde mina barns skolgång, i alla fall vad gällde högstadieskola. Jag var på något vis kvar i min egen skoltid då det mest exotiska på mitt högstadium var en tjej från Jugoslavien och hade inte insett vilket kaos och rått språk som nu rådde på de kommunala högstadieskolorna i vår stad.

Barnen var lojala och stod ut-men hade jag haft möjlighet att gå tillbaka och välja på nytt skulle det utan tvekan, trots mina principer att jag avskyr att skolägare kan roffa åt sig miljoner av skattemedel, blivit en friskola. Allt för att så mycket det bara går undvika att mina barns skolgång hämmas och förstörs av kaosande barn från Mena. Men,tyvärr, som sagt, insåg jag realiteten försent.
Ja, samma här. Det är inte bara "de ser lite annorlunda ut' vilket alla kan göra.
Mamma och hora och yej jag e man osv. Nej tack!
Det är dags att inse att segregation är enda lösningen. Till slut kommer det bli för absurt
De ville ju inte heller gå inden nya skolan utan stanna där de bodde,
Den svenska assimilseringsmodellen nått vägs ände. Såg det till Bengt Westerberg o de andra
Citera
2023-05-26, 05:39
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl

Varje Söndagkväll måste eleverna längta efter en ny spännande vecka med massa intressanta händelser hahah.

Det är ju jättebra att vi har forskning på det nu också. Nu kan vi ju argumentera för det här eftersom att vetenskapen kommit fram till att det är bra och vetenskapen är ju objektiv.

Nästa forskning jag skulle vilja se är exempelvis hur bra Morgan Johansson varit för Sverige. Han har ju gjort mer än någon minister någonsin i hela världshistorien och satsade mer pengar på rättsväsendet än vad som existerar och han tillsatte så många poliser att de står staplade på varandra i polishuset. Han såg dessutom till att fler kriminella än vad det finns människor på jorden, hamnade i fängelset. Som grädde på moset så stoppade han invandringen till Sverige samtidigt som landet varje år fylldes på med en ny medelstor svensk stad. Det är vad man kan kalla en superbedrift.

Nu när vetenskapen kommit fram till att det var rätt beslut att tvinga på barnen migrationsprojektet och göra dem till verktyg inom integrationen så kan vi fortsätta med nästa steg.

Kanske vi kan tvinga svenska barn som inte bor i utsatta områden att flytta dit så att det kan bli lite integration även där.

Vidare så kan vi väl ha rehabiliteringsprojekt där vi bussar barnen till fängelseavdelningarna där pedofilerna sitter av sina straff. Sedan så kan dessa forskare forska och skriva en rapport om att det var rätt beslut att bussa barnen till pedofilerna för rehabilitering.

Endast fantasin sätter gränser för vad vetenskapen kan visa och berätta för sagor.
Citera
2023-05-26, 05:53
Medlem
Gubbens avatar
Nu ska alltså barnen offras för att lösa den misslyckade integrationen .
Citera
2023-05-26, 07:08
Medlem
trancass avatar
Svenska barn är alltid förlorare, och det ser andra svenskar till. De svenska barnen har aldrig tidigare mått så dåligt psykiskt som nu i skolan. De kan inte sova på nätterna eller sköta sina studier pga den otrygghet som erbjuds i skolan av invandrarbarn.

Det finns bara en lösning. Repatriering av de största grupperna menaiter. Minst 1 miljon människor måste ovillkorligen sparkas ut ur Sverige. Lika bra att vi inser vårt misslyckande.
Citera
2023-05-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
”Nu”?

Barnen offrades för länge sedan.
Citera
2023-05-26, 07:57
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
Detta är inget nytt. Att barn ska kamratuppfostra och sätta regler för svåranpassade har gjorts sedan... Fan vet när, 70-talet, 60-talet? Klasskamrater förväntas alltså ta ansvar för det föräldrar, lärare, soss-kärringar och terapeuter inte klarat av. Det nya är skalan på det hela projektet.
Citera
2023-05-26, 08:17
Medlem
löls avatar
Om ni är intresserade så har Malmö gått genom samma sak som i Trollhättan.
Det har INTE slutat väl.

I 10 av Malmös högstadieskolor är det bara 40-50% av eleverna som går ut gymnasiet med godkänt.
Sydsvenskan skrev om det.

Det kallar jag väl genomtänkt raketforskning.

Det positiva är att malmö är infekterad av horder av vänster och sossar anhängare, så det är lite av skadeglädje från min sida 😂
Citera
2023-05-26, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Jamen detta är ju jättebra! Då är det säkerligen dags att bussa in ett gäng blattar till campus Manilla på Djurgården till hösten.
Det kan väl aldrig vara så att det är skillnad på folk och fä? Hemska tanke!

Nej nej, det går absolut inte an! Tänk om Estelle skulle få analfabetsomalier som klasskompisar-vilken tragedi för Sverige…

Det är självklart enbart vi enkla drängar som ska ” integreras” med Mena. Fint folk måste ju få fortsätta att vara skyddat fint folk så att de kan fortsätta att föra woke-agendan vidare. För om DE utsattes för mångkulturen i realiteten så spricker till sist den självgoda bubblan hos den humanitära stormakten-och så får absolut inte ske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in