2023-05-22, 21:02
Medlem
Så jävla gotte! TACK FÖR KAFFET!
Citera
2023-05-22, 21:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Rätt sjukt att Malmö kan tappa serieledningen redan i nästa omgång med deras brutalt bra start.
Citera
2023-05-22, 21:13
Medlem
Traustasons höft är MVP denna match!
Citera
2023-05-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Eller så håller Nyman, Khazeni klarar 90 minuter och ersätter Sigurdsson och Fransson börjar om hemma i Peking.

Och dom har ändå inte ett lag för guld, europaplats med tur, och framförallt inte efter dagens torsk.
Citera
2023-05-22, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Rätt sjukt att Malmö kan tappa serieledningen redan i nästa omgång med deras brutalt bra start.
Det vore ju helt bisarrt. Inte helt otänkbart heller. MFF har ju som sagt var haft problem på konstgräs och detta blir en av deras svåraste matcher i år.
Citera
2023-05-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det vore ju helt bisarrt. Inte helt otänkbart heller. MFF har ju som sagt var haft problem på konstgräs och detta blir en av deras svåraste matcher i år.

Helt klart nu krävs en stark insats, vi brukar dock trivas lite bättre på Borås plast än andra plastsandmattor hosthost tele2bajset men även vid förlust har vi skaffat oss ett bra utgångsläge, inte så långt kvar till fönster öppnar och nytt lär komma in i laget.
Citera
2023-05-22, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Och dom har ändå inte ett lag för guld, europaplats med tur, och framförallt inte efter dagens torsk.

Förmodligen har du rätt. Men min poäng är att argumentet att Nyman KANSKE går sönder och att Sigurdsson FÖRMODLIGEN lämnar knappast är ett starkt argument för att Peking inte kommer räcka till i år.
Citera
2023-05-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Förmodligen har du rätt. Men min poäng är att argumentet att Nyman KANSKE går sönder och att Sigurdsson FÖRMODLIGEN lämnar knappast är ett starkt argument för att Peking inte kommer räcka till i år.

Är det inte redan klart att Sigurdsson lämnar efter lånetiden gått ut? I så fall har jag fått fel för mig, Peking är i sina bästa stunder väldigt bra men dom är lite ojämna och har inte lika starka spelare på så många positioner som andra lag.
Citera
2023-05-22, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Är det inte redan klart att Sigurdsson lämnar efter lånetiden gått ut? I så fall har jag fått fel för mig, Peking är i sina bästa stunder väldigt bra men dom är lite ojämna och har inte lika starka spelare på så många positioner som andra lag.

Högst troligt att han lämnar men inte klart.

Jag säger inte emot dig i din beskrivning av Peking. De bra stunderna är allt för få för att vi ska nå hela vägen. Det finns något att bygga på för framtiden men vi är absolut inte där än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in