Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-05-18, 22:09
Medlem
TELAVIV91s avatar
Inte vita eller ljusa så att smutsen syns. Vita hotellhanddukar tvättas hårt och är vita just för att kunderna ska se att de är rena. Hemma trivs man med sin egen smuts men den behöver ju inte synas mer än nödvändigt.
Citera
2023-05-18, 22:10
Medlem
Jag har Millie Notti, tycker de är härliga, tjocka och bra uppsugningsförmåga dock tar det ett tag innan de torkar. Annars kolla råd&röns bäst i test, de brukar vara gedigna
Citera
2023-05-18, 22:19
Medlem
sKapatKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Inte vita eller ljusa så att smutsen syns. Vita hotellhanddukar tvättas hårt och är vita just för att kunderna ska se att de är rena. Hemma trivs man med sin egen smuts men den behöver ju inte synas mer än nödvändigt.

Smutsen ska ju ff synas så du ser när det är dags att byta äckelhandduken. Och vad för smuts har du på dina handdukar som inte går bort i tvätten?! Torkar du dina oljiga händer på vanliga handdukar efter du mekat med moppen eller. Äckligt.
Citera
2023-05-18, 22:30
Medlem
pn222jws avatar
Dollar stores i frotté är helt okej - bara tvätta dom en gång först, det måste man med alla nya.
Citera
2023-05-19, 11:49
Medlem
Loreias avatar
HM Home har jag upplevt har förvånansvärt bra kvalitet på sina handdukar och håller färgen mycket bättre än andra billiga handdukar från till exempel IKEA eller Hemtex.
Citera
2023-07-29, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag handlar alltid handdukar från Gant.
Håller väldigt länge. Och mister inte i kvalitén.
Bland annat Ellos säljer de.

Samma här, de är i väldigt bra kvalitet och går att få till samma pris som en handduk från Ikea och hemtex.
Citera
2023-07-29, 15:22
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtegrinchen
Samma här, de är i väldigt bra kvalitet och går att få till samma pris som en handduk från Ikea och hemtex.

Precis. Bra pris.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in