2024-02-15, 11:06
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Äntligen dags för tävlingsmatcher. Ser mest framemot tårar och ursäkter utöver matcherna.

Hoppas innerligt på lite upsets och att vi inte är de som råkar ut för dem. Skulle fan inte förvåna mig om det går åt helvete mot gurkstaden i övermorgon.
Citera
2024-02-15, 12:56
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Hoppas innerligt på lite upsets och att vi inte är de som råkar ut för dem. Skulle fan inte förvåna mig om det går åt helvete mot gurkstaden i övermorgon.

Det tror jag inte, det kommer säker vara massa mål i er match men ni lär vinna tämligen enkelt.

Djurgårdens match kan bli intressant dock, kan man luckra upp Skövdes försvar är frågan.
Citera
2024-02-15, 13:45
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Det tror jag inte, det kommer säker vara massa mål i er match men ni lär vinna tämligen enkelt.

Djurgårdens match kan bli intressant dock, kan man luckra upp Skövdes försvar är frågan.

Det borde vi verkligen, men det var inte helt kul att sitta på träningsmatchen i söndags.. Efter en lätt seger nu slår hybrisen i taket dock!

diffen har väl fullt fokus på att köpa in bortre mongoliets Gustav Ludwigson till guldstriden så saknar fokus på cupen. Ett par potentiella kul matcher denna omgång dock nu när jag kikar, HBK-HeIF, BP-BoIS och Degen-göteborgsdiffen sticker ut.
Citera
2024-02-16, 06:02
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Det borde vi verkligen, men det var inte helt kul att sitta på träningsmatchen i söndags.. Efter en lätt seger nu slår hybrisen i taket dock!

diffen har väl fullt fokus på att köpa in bortre mongoliets Gustav Ludwigson till guldstriden så saknar fokus på cupen. Ett par potentiella kul matcher denna omgång dock nu när jag kikar, HBK-HeIF, BP-BoIS och Degen-göteborgsdiffen sticker ut.

Verkligen, skönt att vi är först ut så man hinner se matchen och sedan bänka sig framför TVn för resten av matcherna.
Citera
2024-02-16, 06:07
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Verkligen, skönt att vi är först ut så man hinner se matchen och sedan bänka sig framför TVn för resten av matcherna.
Västerås såg ganska spännande ut i superettan och förutom Ask är det väl inte så många av värde de tappat. Utfärdar skrällrisk, tyvärr
Citera
2024-02-16, 06:58
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Västerås såg ganska spännande ut i superettan och förutom Ask är det väl inte så många av värde de tappat. Utfärdar skrällrisk, tyvärr

Endast för att det är tidigt på säsongen i så fall. Nykomlingarna ser oerhört svaga ut i år.
Citera
2024-02-16, 09:01
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Endast för att det är tidigt på säsongen i så fall. Nykomlingarna ser oerhört svaga ut i år.
Skönt… då blir det pizza och glad faniljefar
Citera
2024-02-16, 09:53
Medlem
Kan vi hoppas på nån/några skrällar i cupen?
Hade varit kul med nåt litet bonna lag med kossor i publiken typ i semifinalen.
Har typ noll koll på grupper el lag som är med egentligen, men ser nåt Nordic United, .vad e de för lag?kan de skrälla?
Citera
2024-02-17, 08:49
Medlem
trazkeis avatar
Idag skall Smutsesund få en lektion i fotboll. Förjävla synd att man inte kan vara på plats och se förnedringen live. Förhoppningsvis hittar man någon fulis på telefonen. Men fan vad gött att säsongen startar!!
Citera
2024-02-17, 11:44
Medlem
Skottpengar på den som tycker 17:30 en söndag mitt i vintern är en bra matchtid för fotboll.

Som vanligt en helt sinnessjuk frånvarolista för oss när det vankas cupen. Utsikten hemma ska gå vägen oavsett men helt säker känner jag mig inte, minusgrader och jävligt lär det bli.
Citera
2024-02-17, 13:00
Medlem
Härling dag för match,sol skiner o allt
Citera
2024-02-17, 13:02
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Härling dag för match,sol skiner o allt
TV4 play stor uppgradering på cmore.