34 433 besökare online
855 989 medlemmar • 45 776 575 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Samhälle > Arbetsliv och arbetsmarknad
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Collateral
Banned
Collaterals avatar
Får en massa av dom varje dag när jag jobbar som säljare.
Fy f*n asså, skulle bara vilja skrika ut åt dom och nita dom, otacksamma jävlar.
Man hjälper dom så gott man kan men dom envisa jävlarna kan inte hejda sig även om dom kanske nu har haft en dålig dag, nejnej, ge mig skit för ingenting egentligen, gör det.
Säger spydigheter och fortsätter att mala skit men det är bara att ta det om man vill behålla jobbet men f*n, det hade varit värt det att riktigt skälla ut dom j*vlarna.

Andra som får lida samma pina varje eviga dag av idiotkunder som går en på nerverna?

Packan
Medlem
Packans avatar
Jobbar du i butik, eller vad?

Collateral
Banned
Collaterals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Jobbar du i butik, eller vad?
Japp, stort varuhus.

Gäddan
Medlem
Gäddans avatar
Till er otrevliga kunder därute - tror ni att ni får BÄTTRE service, eller tror ni att det ligger en loska i er hamburgare, nån har ollat er mp3spelare, tvn råkar skickas till arvidsjaur för ytterligare en kontroll och du får betala frakten?

Det är KORKAT att bete sig illa mot den som ska serva en..

Gäddifikationsministern is BACK!

Martinson
Medlem
Martinsons avatar
Jo jag vet hur det också. Och när de väl fått sin hjälp, så kommer det fram ett sniket tack.

Office
Medlem
Offices avatar
Jag jobbar också i en stormarknad där jag ofta får äran att hjälpa kunder. Större delen är mycket trevliga eller åtminstone inte otrevliga, men sen finns det en del, större än man kan tro, som verkligen behandlar en som skit. Det är inte sällan man känner för att knuckla ihop kärringjäveln, banka skiten ur henne och skrika "men det är inte jag som gör beställningarna din gamla jävla rövknullade kärringjävel", men det kommer ju aldrig att hända såklart.