Citat:
Ursprungligen postat av
strangegirl
Svarar båda. Korrekt, kvinnor trånar efter snygga män. De snygga männen får då ett överflöd av kvinnor att välja mellan. Uppstår problem i en relation går de snabbt vidare till nästa. Det gör att de aldrig lär sig bli bra älskare eller utvecklar någon relationell kompetens. Så är mannen en tiopoängare brukar upplevelsen med honom bli dålig.
Jag skulle vilja hävda att detta också gäller (många, men inte alla) snygga tjejer. Om jag ska generalisera så är min erfarenhet med "snygga" tjejer att de är bortskämda och dåliga älskarinnor för de får ett överflöd av män att välja mellan.
Jag läste en gång en berättelse av en tjej som att arbetat för en riktigt lyxig eskortagentur och enligt henne så sökte inte agenturen fotomodeller (bland annat för att bli trådsmala så åt de för lite och hade därmed inte den kondition och de muskler som behövs för att bli en fantastisk älskarinna) eller skådespelorskor (de var inte diskreta). Det som söktes var akademiskt utbildade tjejer med "girl next door" utseende, men som var sexuellt liberala och gärna sexuellt erfarna ...
Det vill säga för både kvinnor och män så är inte utseendet allt, utan kan snarare bedra om man vill göra något mer än att beundra deras vackra utseende ...