Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-13, 21:53
  #1
Medlem
KulturHitlers avatar
Hej! Jag fick överta en Hakotrac 2700DA vid ett dödsbo, jag hittar inte så mycket liknande på blocket så vet inte vad man ska utannonsera den för… Det finns snöslunga, plog och frontmonterad skopa till den, den startar och går men läcker motorolja från topplocket, hydralolja läcker, styrservoolja läcker och kylarvätska vilket gör att den överhettas… Punka på ena däcket och hänger remmar lite här o där. Men den går o köra med! Den har lite rost och är från 83’. Att annonsera den i befintligt skick, vart ska man lägga sig i pris?
Citera
2023-05-13, 22:12
  #2
Medlem
Vitiss avatar
Prisindikation:
https://www.kleinanzeigen.de/s-hakotrac-2700/k0

Jag skulle lägga ut den på Blocket för 40 000:-, sedan ha prutmån på 5000:-.
Citera
2023-05-13, 22:20
  #3
Medlem
pn222jws avatar
Dpm är toppen (jag var/är kompis med deras tidigare VD:s son...), som mini-traktorer nästan.
Citera
2023-05-14, 02:31
  #4
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturHitler
Hej! Jag fick överta en Hakotrac 2700DA vid ett dödsbo, jag hittar inte så mycket liknande på blocket så vet inte vad man ska utannonsera den för… Det finns snöslunga, plog och frontmonterad skopa till den, den startar och går men läcker motorolja från topplocket, hydralolja läcker, styrservoolja läcker och kylarvätska vilket gör att den överhettas… Punka på ena däcket och hänger remmar lite här o där. Men den går o köra med! Den har lite rost och är från 83’. Att annonsera den i befintligt skick, vart ska man lägga sig i pris?

Dra några bilder och information till Klaravik och be dom kolla lite. Det är en auktionsfirma som bl.a. förmedlar traktorer. Dom är grymma
Citera
2023-05-14, 10:00
  #5
Medlem
Kione211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturHitler
Hej! Jag fick överta en Hakotrac 2700DA vid ett dödsbo, jag hittar inte så mycket liknande på blocket så vet inte vad man ska utannonsera den för… Det finns snöslunga, plog och frontmonterad skopa till den, den startar och går men läcker motorolja från topplocket, hydralolja läcker, styrservoolja läcker och kylarvätska vilket gör att den överhettas… Punka på ena däcket och hänger remmar lite här o där. Men den går o köra med! Den har lite rost och är från 83’. Att annonsera den i befintligt skick, vart ska man lägga sig i pris?
Det är verkligen ett objekt som den duktiga säljaren kan höja värdet på. Det är brist på snöröjnings objekt. Kan du vänta tills i höst kan det dyka upp någon desperat.
Fick 67000 för bobcat 553 med snöplog. Även den lämplig för liten gård som behöver snöröjning.
Snöslunga värd 20k?
__________________
Senast redigerad av Kione211 2023-05-14 kl. 10:16.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback