2023-09-10, 02:50
Medlem
Tycker att de indier jag har träffat är generellt väldigt trevliga & nästan lite nördiga som östasiater. Har nog inte träffat en kaxig indier ännu.
Citera
2023-09-10, 04:31
Medlem
Billig arbetskraft..blir fint med lönedumpning
Citera
2023-09-10, 06:39
Medlem
wwrs avatar
De är på månens sydpol. De är överallt. EU har förstört våra möjligheter och nu tar indierna över. Israelernas broderfolk sikherna kämpar mot muslimer. Trollen kommer att älska indier, som faktiskt är ganska högljudda i norr. Greta och indierna. Assange-Bini-Singham. Indiens tid är nu, vare sig vi vill eller inte ...

För att inte tala om deras lika älskvärda vänner:

https://pbs.twimg.com/media/EHfV7y3U...ebp&name=small
Senast redigerad av wwr 2023-09-10 kl. 06:56.
Citera
2023-09-10, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Tycker att de indier jag har träffat är generellt väldigt trevliga & nästan lite nördiga som östasiater. Har nog inte träffat en kaxig indier ännu.

De är trevliga och välutbildade och de är här för att ta över, precis som de tar över resten av hela Väst.
Citera
2023-10-03, 14:19
Medlem
Stockholm är tyvärr förlorad stad de senaste åren.

Kraftigt ökning av dessa currynegrer överallt.
De har nu tagit eller är på varenda svenskt företag så att etniska svenskar springer iväg och byter jobb snabbt. De har förpestat hela Stockholms stad.
Det finns ingen företagskultur kvar längre.

Jag har aldrig någonsin stört på mig nån invandrargrupp förutom dessa currynegrer och kaosblattarna.

Det här känns så deprimerande så man vet inte vart man ska ta vägen nånstans. Jag är så sjukt förbannad på dessa fucking svenne horungar som importerat dessa fanskap.

Jag säger bara RiP Stockholm.
Citera
2023-10-19, 12:15
Medlem
Genelkurmays avatar
Så trött på deras barn som invaderar tunnelbanorna och pratar höggljudd engelska

Och fyfan så fula de är också
Citera
2023-10-19, 12:24
Medlem
Stockholm 2038: Rio möter Kairo. En dystopisk mix-tallrik. Illegala, tungt kriminella, lösdrivare från alla världens hörn. 5x så eländigt som idag.
Citera
2023-11-11, 04:25
Medlem
wwrs avatar
Indierna I Stockholm är ett tecken i tiden.

Sunak kämpar för att hålla Braverman kvar medan hon skickar tillbaka flyktingar till Rwanda och liknande. Indierna flyttar hela tiden fram. (Utom då Kamala som verkar flytta ut.)

Citat:
Rishi Sunak faces Tory civil war as he holds off sacking Suella Braverman

https://www.theguardian.com/politics...ella-braverman
Senast redigerad av wwr 2023-11-11 kl. 04:33.
Citera
2023-11-11, 06:04
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Stockholm ser ut och blivit värre än Malmö på så kort tid, staden är numera överfylld med invandrande indier. Det ser ut som de är fler än alla gamla invandrare, jag vet inte varför men det känns som de syns betydligt mer i en folkmassa.

Jag har personligen aldrig stört mig på någon invandrargrupp men däremot dessa kodyrkande som dessa indier.

Är det någon mer som märkt av?
Jag tar ju hellre tex indier här än araber/kurder och vissa afrikaner om man säger så...
Citera
2023-11-11, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karatekaj
Billig arbetskraft..blir fint med lönedumpning

Är de så billiga? Har indierna på svenska Ericsson-kontor mycket lägre löner än sina svenska kollegor? Det borde snabbt ha uppdagats av de anställda.
Citera
2023-11-11, 10:03
Medlem
Snart är en indier president av USA också, precis som de redan tagit över UK och andra dekadenta vita länder.

Birdie num num får sin revanch nu mot den vita mannen vars spermier är svagare än någonsin.
Citera
2023-11-11, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommar.cool
Är de så billiga? Har indierna på svenska Ericsson-kontor mycket lägre löner än sina svenska kollegor? Det borde snabbt ha uppdagats av de anställda.

Finns väl fler branscher? Polackerna som jobbade i byggbranschen förr hade samma lön som sina svenska kollegor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in