2006-07-25, 18:05
Medlem
Bluebloods avatar
En fråga till killarna: En känd man får ju ligga med hur fräscha och unga brudar som helst även om han ser ut som fan och är i pensionsåldern.
Frågan till er killar är: Skulle ni ligga med kända fula/slitna/gamla kärringar? Skulle ni dunka på typ Kikki Danielsson, Liza Minelli, Lill-Babs, Gudryn Schyman etc. bara för att de är kända?
Jag menar, det kan vara svårt att få den att stå, men det ser ju jävligt grymt ut på "meritlistan" att man har fått köra in den i en sådan känd svensk som Lill-Babs.
Vad säger ni och motivera gärna.
Jag kan säga att jag själv inte skulle ta någon av de ovan nämnda. Däremot skulle jag inte ha några som helst problem med att släta av Dolly Parton. Hon är gammal, men hon skulle nog få den att stå i givakt.
Citera
2006-07-25, 18:06
Medlem
Tjaa, sätter man på Lill-Babs så är man ju i gott sällskap iaf?
Det lär ju vara rena folkrörelsen har jag förstått.....
Citera
2006-07-25, 18:11
Medlem
Hin Håle.s avatar
Goldie Hawn, Isabella Rossellini, Bo Derek och Sharon Stone skulle jag med nöje kopulerat med, men de du listade? Buäärk!

EDIT: La till Isabella Rossellini också! Mums!
Citera
2006-07-25, 18:19
Medlem
Schaffers avatar
Kändisskapet har ingen betydelse. Är hon tillräckligt snygg så kan det bli sex.

Edit: Av de som Blueblood nämnde så är det nog bara Dolly Parton som går an. Feta som Kicki går alltid bort.
Citera
2006-07-25, 18:20
Medlem
StigAllans avatar
Gudrun Schyman verkar att ha sugvänliga bröstvårtor men det är väl den enda delen som kan vara intressant för mig.
Någon som satt på Gudrun och kan ge ett betyg?
Citera
2006-07-25, 18:22
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hin Håle.
Goldie Hawn, Isabella Rossellini, Bo Derek och Sharon Stone skulle jag med nöje kopulerat med, men de du listade? Buäärk!

EDIT: La till Isabella Rossellini också! Mums!
Jodå, de där skulle man ju inte ha några som helst problem att bulta på, men det intressanta är om man skulle kunna dunka på någon just bara på grund av deras kändisskap, hur slitna, fula och gamla de än är.
Tjejer kan ju tydligen göra det, frågan är om killar kan.
Jag skulle ha jävligt svårt för det. Men det skulle i och för sig vara lite tungt att kunna säga "henne har jag tagit bakifrån" när Maud Olofsson stiger upp i talarstolen i Almedalen.
Citera
2006-07-25, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blueblood
En fråga till killarna: En känd man får ju ligga med hur fräscha och unga brudar som helst även om han ser ut som fan och är i pensionsåldern.
Frågan till er killar är: Skulle ni ligga med kända fula/slitna/gamla kärringar? Skulle ni dunka på typ Kikki Danielsson, Liza Minelli, Lill-Babs, Gudryn Schyman etc. bara för att de är kända?
Jag menar, det kan vara svårt att få den att stå, men det ser ju jävligt grymt ut på "meritlistan" att man har fått köra in den i en sådan känd svensk som Lill-Babs.
Vad säger ni och motivera gärna.
Jag kan säga att jag själv inte skulle ta någon av de ovan nämnda. Däremot skulle jag inte ha några som helst problem med att släta av Dolly Parton. Hon är gammal, men hon skulle nog få den att stå i givakt.
Beror väl på vem kändisen är? Är hon en MILF som har haft sin storhetstid på 80/90-talet, varför inte?
Citera
2006-07-25, 19:01
Medlem
NoHeros avatar
Citat:
Jag skulle ha jävligt svårt för det. Men det skulle i och för sig vara lite tungt att kunna säga "henne har jag tagit bakifrån" när Maud Olofsson stiger upp i talarstolen i Almedalen.

du menar att det skulle vara tungt för dina kompisar att se dig i ögonen efteråt?
Citera
2006-07-25, 19:05
Medlem
Tänk att få bli avsugen av Märit Paulsen och att lägga satsen i hennes plyte.......eller inte....
Citera
2006-07-25, 19:08
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Beror väl på vem kändisen är? Är hon en MILF som har haft sin storhetstid på 80/90-talet, varför inte?
Precis. Det är så killar resonerar. Men är det en sådan skillnad verkligen på tjejer och killar att tjejer kan tänka sig att ligga med någon som ser ut som skit bara för att denne är känd men killar gör det inte?
Citera
2006-07-25, 19:13
Medlem
Marulks avatar
Som erövring hade det varit kul, till och med kikki. Skulle känna mig nöjd efter tror jag, till skillnad från om man råkar ragga nån vanligt oma som inte är känd.
Citera
2006-07-25, 19:31
Medlem
puberts avatar
Citat:
men det ser ju jävligt grymt ut på "meritlistan" att man har fått köra in den i en sådan känd svensk som Lill-Babs.

Och jag som har trott i alla dessa år att sex handlar om att njuta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in