Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-21, 09:52
  #1
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Kan det finnas någon dynamik bakom vilka som blir offren när de progressiva lynchmobbarna släpps lös???

I Chicago har det sprungit lyncmobbar med ras:ande tonåringar, vilka skiljer ut offer som de sedan lynchar, rånar mm. mm. Dessa har fått sin våldsbana sopad av msm och vänstermedia i kombination med duktiga idioter från div. förvaltningar.

Av det jag sett, verkar kvinnor ha blivit dessa mobbars offer. Sedan par. Jag gissar att männen i par-offren blir neddragna p.g.a. att männen där och då har mer än sin egen säkerhet att tänka på.
Citera
2023-04-21, 10:17
  #2
Medlem
nedboys avatar
Jag har hört att de springer runt och "kravallar". Men jag har inte hört om dessa överfall som du beskriver? Någon källa på detta så man kan läsa/se om det?
Citera
2023-04-21, 12:23
  #3
Medlem
grekkoz1s avatar
Precis haft en löpande pandemi med orden "håll er hemma", men när både borgmästaren och polischefen i Chicago håller på att få nya företrädare och stora hopar av unga våldsamma yngre män springer runt då passar det bra att vara ute... nej du, tänk två gånger innan.
Citera
2023-04-21, 14:29
  #4
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Nej. Tom den första kvinnan som alla pratade om så var det som hände att dom slog ner hennes svarta pojkvän först. Alla vita är mål men främst män så klart men skillnaden är att vita män är inte naiva och korkade pk-får i regel som många vita kvinnor är som tror dom kan vandra runt fredfullt i Chicago.
Citera
2023-04-21, 14:34
  #5
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej. Tom den första kvinnan som alla pratade om så var det som hände att dom slog ner hennes svarta pojkvän först. Alla vita är mål men främst män så klart men skillnaden är att vita män är inte naiva och korkade pk-får i regel som många vita kvinnor är som tror dom kan vandra runt fredfullt i Chicago.
Jag antar att negrerna ogillade rasblandning & därför slog ner paret.

Burn the coal, pay the toll. Fast på ett lite annat sätt den här gången.
Citera
2023-04-21, 14:43
  #6
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag antar att negrerna ogillade rasblandning & därför slog ner paret.

Burn the coal, pay the toll. Fast på ett lite annat sätt den här gången.

https://www.youtube.com/watch?v=t-V3...l=FOX32Chicago
Jag vete fan om ras var så viktigt, han började tjafsa med dom efter puttandet och snorvalparna letade ju bara efter att någon skulle säga något alls. Enligt henne slog dom ju han mycket värre och hon var mer colleteral damage.

Vill man veta vad svarta tycker om detta kan man kolla in consevative twins på youtube, deras take var extremt rolig och sann och alla svarta snöflingor blev fullständigt vansinniga.
https://www.youtube.com/watch?v=7MxX...servativeTwins
Citera
2023-04-21, 14:58
  #7
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej. Tom den första kvinnan som alla pratade om så var det som hände att dom slog ner hennes svarta pojkvän först. Alla vita är mål men främst män så klart men skillnaden är att vita män är inte naiva och korkade pk-får i regel som många vita kvinnor är som tror dom kan vandra runt fredfullt i Chicago.
Du har givetvis rätt. Bara den som är gravt PK-hjärntvättad tror att det är ofarligt att bara gå rakt in i en pöbelhop med negrer.
Den som har lite vett kvar i skallen undviker givetvis den här typen av situationer så långt det går.

Som någon skrev: Om du är någonstans där det plötsligt börja bildas stora grupper av negrer bör bara gå därifrån. Visst, det kan vara "Föreningen Svarta Kirurgers" utflyktsdag, men det är inte speciellt troligt.
Detta gäller för övrigt alla folksamlingar där medel-IQ ligger under 90, oavsett ras. Gruppdynamiken i dessa grupper kan blixtsnabbt gå överstyr.
Citera
2023-04-21, 15:15
  #8
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du har givetvis rätt. Bara den som är gravt PK-hjärntvättad tror att det är ofarligt att bara gå rakt in i en pöbelhop med negrer.
Den som har lite vett kvar i skallen undviker givetvis den här typen av situationer så långt det går.

Som någon skrev: Om du är någonstans där det plötsligt börja bildas stora grupper av negrer bör bara gå därifrån. Visst, det kan vara "Föreningen Svarta Kirurgers" utflyktsdag, men det är inte speciellt troligt.
Detta gäller för övrigt alla folksamlingar där medel-IQ ligger under 90, oavsett ras. Gruppdynamiken i dessa grupper kan blixtsnabbt gå överstyr.

Ja Bill Burr, Dave Chapelle, Aries Spears filmen Crash det finns så många otroligt bra exempel. En liten svart tjej i Afrika bör bli rädd om 100 vita män helt plötsligt dök upp. Det är inte rasism utan skepsis inför främlingar vilket alla ska ha. I fallet med detta paret dock så kom dom ju ut från affären precis och hade faktiskt svårt att skydda sig från pöbeln även om dom försökte vara försiktiga. Chicago är ju dessutom ett demokratiskt hellhole så dom får inte skydda sig själva och ha lagliga vapen på sig heller. Detta vi ser i Chicago skulle aldrig kunna hända i Kentucky men det är en diskussion få vill ha.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback