Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Tycker inte det är något speciellt för någon som är 85. Det finns gubbs som ser ut så när de är 60.
Ja, jag tycker inte heller att han genomgått nån större förändring rent utseendemässigt. Lite hängig under hakan men fortfarande samma uppstudsiga blick, den illmariga uppsynen och de karaktäristiskt bågiga ögonbrynen som alltid gett Jackiboi den där smått kusliga framtoningen.
Var nog därför som han gjorde sig så bra i sin moderna tolkning av Hin Håle i
The Witches of Eastwick (1987). Har du sett den? Lite halvt bortglömd film där han spelar djävligt (

) bra!
Citat:
Shelley Duvall har som du säger blivit oerhört sliten. Hon har vad jag förstått gått igenom en del. Såg en intervju på tuben nyligen med några skräckfilmsfantaster som fått till en intervju med henne. Även om hon såg extremt härjad ut så verkade hon vara enormt cool och ödmjuk. Jag blev nästan lite rörd faktiskt

[
Förstår inte vad som hände henne? Ljuv likt en skör liten älva som ung och behagligt åldrad långt upp i 50-årsåldern när man bildgooglar på Shelley Duvall.
När och under hur lång tid utvecklades denna drastiska förändring från Snövit till förklädd styvmorspacka?
Hon drabbades av psykisk sjukdom läste jag men kan sådana tillstånd enskilt orsaka en såpass grav påskyndning av åldrandet? Gissar på fler bidragande faktorer där. Typ sprit eller narkotikum.