Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-04-17, 08:33
  #1
Medlem
gärningsmans avatar
Jag har blivit en stor dumpen.se beundrare och kollat igenom samtliga av deras fångster dom senaste dagarna och vad jag slogs över var över hur nästan samtliga män skickade kukbilder och beskrev hur helig deras sprut är, nästan som dom intalar sig att just sperman skulle attrahera den tilltänkta offret och partnern.

Det måste vara ett helvete att som kvinna vara med på dejtingsajter och få skickade alla dessa kukbilder från desperata män som tror att deras högst medelmåttiga och förvridna svettiga könsorgan skulle locka någon över huvud taget.
Citera
2023-04-17, 08:44
  #2
Medlem
Mindbreaths avatar
Jag har också funderat på det här. Tror männen att vi skall gå igång på att se deras kuk i vår inbox? Eller gör de det för sin egen njutning?
Citera
2023-04-17, 08:47
  #3
Medlem
GormDenGamles avatar
Så männen på Dumpen är representativa för hela Sveriges manliga befolkning?
Jag säger att det är upphaussat med sådana bilder. Faktiskt inte många dom skickar det.
Citera
2023-04-17, 09:04
  #4
Medlem
Känns som att det faller inom kategorin blottning.
Var ett tag sen jag läste på om ämnet, i korthet är det resultatet av trauma.
Personerna som är med i dumpen lider ju av en eller flera störningar, alltså borde inte dickpicsen förvåna någon.
Ett stört sinne gör störda saker.
Citera
2023-04-17, 09:06
  #5
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag har också funderat på det här. Tror männen att vi skall gå igång på att se deras kuk i vår inbox? Eller gör de det för sin egen njutning?

Kvinnor skickar ju bilder på deras könsorgan och bröst också och det gör dom för att män ska bli kåta på dom såklart.
Citera
2023-04-17, 09:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Kvinnor skickar ju bilder på deras könsorgan och bröst också och det gör dom för att män ska bli kåta på dom såklart.
Ja, att många kvinnor tar bilder på sig själva i generösa urringningar borde väl vara lite samma tanke. Man är lite stolt över sina tillgångar, ungefär.
Citera
2023-04-17, 09:20
  #7
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag har också funderat på det här. Tror männen att vi skall gå igång på att se deras kuk i vår inbox? Eller gör de det för sin egen njutning?


Det är väl en stor sexuell bekräftelse för många män att få en positiv reaktion är min gissning. Har dock själv aldrig sett vinsten i fenomenet.
Citera
2023-04-17, 09:22
  #8
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Det är väl en stor sexuell bekräftelse för många män att få en positiv reaktion är min gissning. Har dock själv aldrig sett vinsten i fenomenet.

Ja men de får ju inte någon positiv reaktion. KANSKE en gång på tusen, max. Jag tänker att det kanske är samma mekanism som blottare? Som går igång på att andra ser dem bara.

Citat:
Ursprungligen postat av mera
Ja, att många kvinnor tar bilder på sig själva i generösa urringningar borde väl vara lite samma tanke. Man är lite stolt över sina tillgångar, ungefär.

En kvinna tar kort på sin urringning för att hon söker bekräftelse, det har inget med stolthet att göra. Kanske handlar dickpicks om ett bekräftelsebehov, de kanske inte fick tillräckligt med uppmärksamhet av sina mödrar.
Citera
2023-04-17, 09:24
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mera
Ja, att många kvinnor tar bilder på sig själva i generösa urringningar borde väl vara lite samma tanke. Man är lite stolt över sina tillgångar, ungefär.

Jo, är nog ett symptom på vår tid, där män och kvinnor blandar ihop vad som är "status" för det motsattakönet.

män skickar dickpicks och blir förvånade över att bara ett litet litet fåtal skadade kvinnor blir imponerade, licksom ett betydande antal kvinnor som undrar varför de sitter ensamma och barnlösa omgivna av katter trots sin fina karriär och flåddiga lägenhet.
Citera
2023-04-17, 09:31
  #10
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Ja men de får ju inte någon positiv reaktion. KANSKE en gång på tusen, max. Jag tänker att det kanske är samma mekanism som blottare? Som går igång på att andra ser dem bara.



En kvinna tar kort på sin urringning för att hon söker bekräftelse, det har inget med stolthet att göra. Kanske handlar dickpicks om ett bekräftelsebehov, de kanske inte fick tillräckligt med uppmärksamhet av sina mödrar.

Ja de som drar väg en DP mer eller mindre direkt är det nog som du säger. Någon sne mekanism likt blottare.
Citera
2023-04-17, 09:33
  #11
Medlem
Gynekologstols avatar
Män som skickar penisbilder har missat den sociala biten. De kanske har haft en udda relation till sin mamma? Tänk Stig-Helmer i Sällskapsresan.
Citera
2023-04-17, 09:52
  #12
Medlem
Zhkards avatar
För att män tänder på det visuella planet. Så enkelt är det. Ser sjysst röv=vill knulla.
Ser sjyssta bröst= vill knulla.
Ser sjysst kropp= vill knulla.
Osv.

Personligheten spelar faktiskt ytterst liten roll.

Motsatsen till kvinnor i det stora hela alltså.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback