2023-04-20, 08:08
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitman-33
Heinz är bättre smak på än coops men nästan dubbelt så dyra :/
Testa då Lidls, för en dryg femma burken. Jag anser att de är minst lika bra som Heinz.
Citera
2023-04-20, 12:42
Medlem
Vitman-33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Testa då Lidls, för en dryg femma burken. Jag anser att de är minst lika bra som Heinz.
Ok nice, problemet är att resan dit är dyrare i slutändan dessvärre. Men tack för tipset har jag möjlighet så ska jag klippa en och jämföra. Vad är bättre än fläsk och bönor!
Citera
2023-04-20, 17:56
Medlem
La Campagna fanns på Netto tidigare, innan de såldes. Vita bönor i tomatsås var nästan halva priset mot Heinz då. De är klart bättre än Heinz.

Jag har inte testat Freshona men deras champinjoner är bra åtminstone.
Citera
2023-04-20, 22:23
Medlem
zombie-nations avatar
Finns det bara bönor i sås i Sverige? I USA finns det med bacon i också. Det skulle jag vilja ha, som nödmat när man har noll energi.
Citera
2023-04-27, 01:31
Medlem
CitrusInYourEyes avatar
Jag har testat Lidls nu, 6:- burken och minst lika bra som Heinz, det trodde jag inte.
Men om jag ska gnälla lite så har dom lite för mycket socker i såsen, min kryddhylla är full så det är inga problem, men med Heinz brukar det räcka med lite svart och vitpeppar, med Lidls burk så får man ha i lite salt.

Halva priset och minst lika bra!
Citera
2023-05-03, 04:47
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Även här en vinst åt Lidl. Deras burk innehåller 51% bönor, Heinz har 50%. Visst, marginellt mer men priset är ju helt annat.
Grand slam till Lidl!
Citera
2023-05-12, 01:03
Medlem
JerryCottons avatar
Har Lidl läst denna tråd? Nu har de helt plötsligt bumpat upp priset med två spänn till 7,50 Kr burken! Fuck that! Visst, fortfarande billigare än Heinz (som kostar det samma som tidigare på Lidl) men en jäkla prisökning på kort så kort tid!
Citera
2023-05-12, 01:27
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Har Lidl läst denna tråd? Nu har de helt plötsligt bumpat upp priset med två spänn till 7,50 Kr burken! Fuck that! Visst, fortfarande billigare än Heinz (som kostar det samma som tidigare på Lidl) men en jäkla prisökning på kort så kort tid!

Snikna jävlar, det är en ökning på 36%. Det är därför man håller sånt här för sig själv.
Citera
2023-05-12, 02:16
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Snikna jävlar, det är en ökning på 36%. Det är därför man håller sånt här för sig själv.

Ja, en otrolig prisökning på några veckor! Dessutom bara på deras egna produkt. Nu blir det slut på Lidl-tips från mig.
Citera
2023-05-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna
https://nyheter24.se/nyheter/inrikes...kt-priserna-pa
Citera
2023-05-17, 19:55
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Känns inte alls bra, och ger dålig karma för Lidl. Liksom mössen som äter flingor där.

Jag hade gärna sett en förklaring till den otroliga prisökningen.
Citera
2023-05-17, 22:36
Bannlyst
Är själv ingen finsmakare. Har testat alla varianter av vita bönor.
Märker inge större skillnad. Köper ofta Eldorados budgetvariant. Duger bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in