2023-04-13, 08:26
Medlem
grungewhores avatar
Italienare r vl fr spanjorer vad Stockholmare r fr norrlnningar.

Jag stmmer in i kren, TS fr inte ligga och har blivit avspisad av nn brud som legat med en latino. Psklovet r slut snart.
Citera
2023-04-13, 08:38
Medlem
Om du resonerar som du gr om Italien och Spanien s kan man ju sga vldigt mycket om Sverige ocks isfall. r vl en anledning till att s mnga svenskar drmmer sig bort till framfrallt Spanien och varmare lnder finns det mnga att vlja mellan...

TS knns mer som en bortkommen svensk som inte fr den respons som den frvntar sig i Italien och Spanien och drfr skriver en arg trd p FB.
Citera
2023-04-13, 08:46
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Jag mr nstan illa nr jag tnker p dessa tv mjkiga skitlnder, som r otroligt verskattade av svenskar och andra i allt de gr och hur de r.

Synen har varit att dessa tv nationer producerat massa macho strandraggare som stter p alla kvinnor, kr med sina patetiska raggningsrepliker med sina fula feminina sprk, nr de i sjlva verket r fjollor som inte kan producera barn lngre och dr mnnen bor hemma hos sina mammor.

Deras "fantastiska" mat r verskattat skit, som mest lter bra i ronen (typ tapas, mozzarella osv).

Lnderna r i sjlva verket u-lnder, dr HBTQ, feminism, massinvandring, misr och annat breder ut sig.

Italiensk maffia r mest bara frn halvdliga amerikanska filmer frn 70-talet och serier p TV. I sjlva verket r Italien ett skmt p alla stt och vis nr det gller "maffia". Se bara p Gomorrah. De bor i slummen. Landet kan bara stoltsera med romerska imperiet, allt annat r ljligt. Semester dr r inget man ker till lngre. Landets huvudstad r som Pakistan. Dessutom smuts verallt och tiggare.

Spanien r ett fattigt feminint skitland, dit folk ker fr att supa, knulla horor och bada. Landet har inget annat av vrde. Spanjorerna r tofflor som lter hela vrlden att komma och bajsa p deras skitland och mjkiga kultur. I Spanien vill mn bli kvinnor numera och de har feministpolitik fr att mnnen dr r feminina.

Hur kan ngon kvinna p den hr jorden finna "mn" frn dessa tv lnder attraktiva? De r feminina och kan inte ens producera familjer och barn.

Ser grna en diskussion om dessa tv nationer, deras "kultur" och deras framtid. Vad har ni att sga om dessa nationer?

Det lter som att din flickvn knullat med en Italienare eller Spanjor (kanske tom bde och) och lmnat dig.... r det drfr du r bitter?
Citera
2023-04-13, 09:11
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Det lter som att din flickvn knullat med en Italienare eller Spanjor (kanske tom bde och) och lmnat dig.... r det drfr du r bitter?

Hller med trdskaparen mste va en jvla loser. Sen r nog hans flickvn en transa.
Citera
2023-04-13, 09:34
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Nr jag r i Spanien (ngon gng om ret med familjen) tycker jag det r rtt sknt att slippa vara orolig fr att bli rnad, vldtagen eller misshandlad av svenskarnas sm gullegrisar.
Kollar mig omkring i Spanien och ser tyskar, svenskar och engelsmn med sina familjer.

Rent och lugnt. Sverige dremot, ser mer och mer ut som en nerklottrad fritidsgrd.
Och inte r det tyskar eller svenskar man mter p gatan heller!
Citera
2023-04-13, 09:37
Medlem
immenhusens avatar
Spanien kper jag, men Italien r mer komplicerat (inte minst d det r ett av Europas yngsta lnder). Norra Italien r som Tyskland och Nordeuropa, medan sdra landet r som MENA, med allt som hr dylik kultur till (klaner, lgt frtroende fr rttsvsendet, ius talionis m.m.).

/AI
Citera
2023-04-13, 11:49
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag har varit en del i bda dessa lnder och mste sga att jag inte knner igen folket som du beskriver det ver huvud taget.

Dremot s gr det i Spanien mot katastrof. En vder (klimat) katastrof som verkar rulla in bra mycket snabbare n vad folk hade kunnat rkna med. Det kommer att skapa svrigheter fr miljontals att bo kvar i sina omrden och de mste flytta. Det har redan brjat, men n s lnge hller de sig ganska mycket inom landsgrnserna. Ngot som hller p att brista d mjligheterna i norra Spanien (och lngs kusterna) minskar med alla mnniskor. Vissa rknar med att runt 80% av Spanien kommer bli kenliknande omrden ganska snart.

D kan man undra vart alla Spanjacker ska ta vgen. De plus alla negrer de slppt in kommer att vandra norrut mot Sverige (som kommer vara nrmsta skra land efter de passerat Frankrike, Tyskland, Danmark ).

Vad fan snackar du om ens? Vad fr katastrof och miljontals mnniskor mste flytta?! Vad baserar du det p egentligen och vilken forskning kan backa upp det pstendet? Bland det dummaste jag hrt.

Spanien har +40C varje sommar nstan verallt. Spanien r heller inget U-land.
Citera
2023-04-13, 12:10
Medlem
rdgs avatar
Hr i Finland har svenskarnas pstdda fjollighet och bgighet varit en klla till mnga dumma skmt nda sedan Kejnes och Haijbys dagar. De senaste decennierna har dock toleransen vunnit terrng, och man kan inte lngre rkna med att utlsa skrattsalvor med historier om varfr det alltid finns en manlig och en kvinnlig polis i svenska patrullbilar.
Men tydligen har svennefjollorna sdan ngest ver sitt bgiga rykte, att de alltfort mste ppna sdana hr trdar om andra nationers bgiga lggning. Mrkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant att den aktiva kampanj fr att skapa splittring mellan olika Europeiska folk nu ven har ntt hit.

Hur mnga Shekels fr man fr en sn hr trd?

Hur mnga rubel, snarare.

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Vad fan snackar du om ens? Vad fr katastrof och miljontals mnniskor mste flytta?! Vad baserar du det p egentligen och vilken forskning kan backa upp det pstendet? Bland det dummaste jag hrt.

Spanien har +40C varje sommar nstan verallt. Spanien r heller inget U-land.

https://english.elpais.com/spanish_n...ar-future.html
https://www.theguardian.com/environm...research-shows
https://www.theolivepress.es/spain-n...s-running-out/
https://www.dw.com/en/climate-change...ain/a-49271516
https://murciatoday.com/meteorologis...1967582-a.html
Senast redigerad av rdg 2023-04-13 kl. 12:53.
Citera
2023-04-13, 13:08
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Vad? De knullar ju minst av alla mn i Europa och fr inga barn. Mla naglarna och skaffa C Ronaldo-frilla r vad spanska och italienska mn gr numera och bor hemma hos mamma d de inte kan koka sin egna pasta.

Frr (60-talet och framtill 90-talet) hrde man talas om dessa storknullande strandraggare i sina trnga Speedos, solbrnna, hr p brstet och guldkedja, som knullade alla utlndska kvinnor och hade massa barn, stora familjer osv. De tillt ingen att knulla deras kvinnor.

Idag r det tvrtom. Deras kvinnor knullas av alla oss andra, de har feministisk politik, mnnen r feminina utan spermier i pungen. Jag hr knappt talas lngre om att svenskor vill hitta sig en "latinlover" i Spanien och Italien. Gambia och Turkiet har tagit ver den rollen.

S du menar att dom r avundsjuka p Portugal?
Citera
2023-04-13, 18:38
Medlem
rullkragens avatar
En trd som bara handlar om ren okonskap och fantasier.

En massa psende om phittat skit.

Jag r en gammal gubbe som bott i Spanien En stor del av mitt liv.
S fr mig s stmmer inte dessa saker.
Spanien r ett mycket bra land p alla stt och vis.
Hr kan man umgs med folk dagligen, och vi hjlper varandra.
Priserna p mat och brnsle r betydligt lgre n i Sverige.
Fins en hel del Spanjorer, bde kvinnor och mn som r gifta med Svenskar. Och det fungerar utmrkt.
Jag har sjlv en fru frn Spanien som jag r vldigt njd med henne.
Citera
2023-04-13, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Priserna p mat och brnsle r betydligt lgre n i Sverige.
Var i landet hller du till? Extremadura?
Jag bor i Alicanteregionen och det r fan dyrt med mat och brnsle med tanke p hur usla lnerna r i landet. Jag r frvnad ver att spanjorer inte demonstrerar fr hgre lner alternativt lgre priser p mat och brnsle, men det r vl fr lata fr snt, jvla siestafolk.
Citera
2023-04-13, 19:01
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Var i landet hller du till? Extremadura?
Jag bor i Alicanteregionen och det r fan dyrt med mat och brnsle med tanke p hur usla lnerna r i landet. Jag r frvnad ver att spanjorer inte demonstrerar fr hgre lner alternativt lgre priser p mat och brnsle, men det r vl fr lata fr snt, jvla siestafolk.

Jag bor p Gran Canaria I en by som heterArginegin.
Det r nog skilnad p priserna p fastlandet och p Canaria.
Vist har priset stigit en del ven hr, men lngt I frn Svenska priser.
Som exempel: en l p baren 1,5 Euro, en pizza 7 Euro, Disel 1,2 Euro, en flaska bra Whisky 8 Euro.
S jag tycker man lever billigt hr.

Lner, ja det varierar. En Pioner har ca 1500 utbetalt, en Oficiales ca 2000, en Master minst 2500 och en Chef ligger p ca 4000 utdelat i mnaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in