2023-04-09, 21:15
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Du mår inte bra. Du ska just nu inte ha någon relation. Du ska arbeta med att hela dig själv. När du har gjort det, då är du redo för en partnerrelation.

För övrigt håller jag med om att din text behöver ses över. Vill du ha andras synpunkter underlättar det om du är tydlig.

// CC

Detta är bra råd.

TS behöver läka.

Jag var ihop med en kvinna i 5 år en gång, hon hade inte varit trogen i ett enda förhållande, hon var SÅ nära att lyckas starta om sitt liv, men i slutänden tog ursrungspersonligheten över.

Jag har sedan sett andra göra på samma sätt.

Var själv ett tag.
Ge dig en riktig chans.
Citera
2023-04-09, 21:17
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemaarduu
Bara ett ex till mig det handlar om. Mitt ex lämnade mig för en annan, dom inledde en relation när vi fortfarande var tillsammans. Efter att jag och mitt ex gjorde slut har båda gjort försök till att träffas/bli tillsammans igen, hen har några gånger gått fram och tillbaka mellan mig och den ”nya”

För i helvoede!!

Läs ovanstående.
Han är INTE en bra människa!

Och det här:

Citat:
” Exet Kontaktade mig för ett tag sen, vi pratade lite grann. Hen uttryckte inga känslor eller att han ville ses eller något men exet ville att jag skulle skicka sexuella bilder. Jag frågade bara om hur hen skulle känna om
hens nya gjorde så. Sen skrev exet inget mer. Jag kontaktade exet en gång efter det och skällde ut hen för vad han gjorde, inget svar, sen bad jag om ursäkt, inget svar.”

Se dig inte om.
Han är ett AS.
Senast redigerad av scoremax 2023-04-09 kl. 21:38.
Citera
2023-04-09, 23:02
Medlem
Vinterdofts avatar
Citat:
Bara ett ex till mig det handlar om. Mitt ex lämnade mig för en annan, dom inledde en relation när vi fortfarande var tillsammans. Efter att jag och mitt ex gjorde slut har båda gjort försök till att träffas/bli tillsammans igen, hen har några gånger gått fram och tillbaka mellan mig och den ”nya”
Varför vill du ha tillbaka honom? När du tänker på honom, vad tänker du då? Vilka situationer kommer du ihåg? Viktigt att du funderar på dessa frågor? Tanken är att få dig att ha logisk tänkande så att känslorna inte tar över, annars så är det lätt att man fastnar i ett förflutet som inte existerar idag eller imorgon.
Citera
2023-04-09, 23:32
Medlem
Trakessons avatar
Ditt ex har behandlat dig som skit. Inte en gång utan flera. Släpp honom och skaffa en ny. Du kan säkert hitta flera som är mycket bättre än han på Tinder till och med.
Citera
2023-04-09, 23:50
Medlem
Foliekavajs avatar
Detta skulle passa bättre i skrivakuten om det finns nån sån hjälp att få, helt oläslig textmassa.
Citera
2023-04-10, 03:47
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Haha det är orelevant, skrev inte för att jag vill ha något betyg på hur jag skriver utan vad jag skriver
Det är högst relevant. Om det du skriver inte är lättläst så kommer folk inte att orka läsa dina inlägg.
Ganska självklart.
Citera
2023-04-10, 07:30
Medlem
cosmic_dancers avatar
Jätterörig text, men skitsamma. Släpp honom han är ingenting att ha, du behöver vara själv ett tag fokusera på dig själv och läka. Du är rädd att vara själv och verkar vara beredd på att tillåta män behandla dig som en påse skit. S fort exet ringer i klockan kommer du skuttande, detta vet han givetvis om och utnyttjar det till fullo. Han "vill" HQ kvar dig som ett tidsfördriv och utifall det skiter sig med den nya.

Nä släpp tönten, jobba på din självkänsla och lär dig att våga vara själv, lycka till.
Citera
2023-04-10, 10:16
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Haha det är orelevant, skrev inte för att jag vill ha något betyg på hur jag skriver utan vad jag skriver

Irrelevant heter det.
Citera
2023-04-10, 10:16
Medlem
Jag tror du får bättre resultat om du ringer eller åker dit än skriver här
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto