2023-04-04, 22:35
Medlem
orrtupps avatar
Hej är ganska ointresserad av rymden men ser nu en ganska stor lysande fläck i väster, planet eller komet?
Citera
2023-04-04, 22:46
Medlem
Planeten Venus
Citera
2023-04-04, 23:03
Medlem
NoraKuzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Hej är ganska ointresserad av rymden men ser nu en ganska stor lysande fläck i väster, planet eller komet?

Tips: ladda ned en app i mobilen, typ skywatcher eller nåt så får du ett snabbt svar nästa gång.
Citera
2023-04-04, 23:06
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberty-libertin
Planeten Venus
Ok, tänkte på den men ikväll var den mer i väster jämfört med var jag brukar se den, den såg större ut ikväll också.
Citat:
Ursprungligen postat av NoraKuzma
Tips: ladda ned en app i mobilen, typ skywatcher eller nåt så får du ett snabbt svar nästa gång.
Tack men så intresserad är jag som sagt inte.
Citera
2023-04-05, 01:58
Medlem
Citat:
Tack men så intresserad är jag som sagt inte.

Men intresserad nog av att fråga här?`

Nånting som kommer slå ner eller träffa jordens atmosfär kommer inte vara stilla när du kikar. Om det rör på sig, då snackar vi.

Men är du inte intresserad, så är du inte.
Citera
2023-04-05, 09:11
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PleaseIgnore
Men intresserad nog av att fråga här?`

Nånting som kommer slå ner eller träffa jordens atmosfär kommer inte vara stilla när du kikar. Om det rör på sig, då snackar vi.

Men är du inte intresserad, så är du inte.
Jo, det går ju fortare och enklare att fråga här än att ladda ner appar och greja🙂
Citera
2023-04-06, 00:45
Medlem
Citat:
Jo, det går ju fortare och enklare att fråga här än att ladda ner appar och greja🙂

Tur att inte alla tänker som dig 🙏
Citera
2023-04-06, 00:52
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nwo123
Tur att inte alla tänker som dig 🙏
Jag gillar enkla lösningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback