Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-09, 17:39
  #313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Nej du har inte en aning.
Du bara ordbajsar och är kränkt.
Haha, vad exakt är det som jag skulle vara kränkt över? Tror faktiskt att det är du som är det. Du försöker försvara något som du innerst inne vet är oförsvarbart. Förmodligen är du själv "forskare" inom humanoria, och skäms över det. Med all rätt.
Citera
2023-04-09, 22:24
  #314
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
På tal om folkutbyte.....






https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...-ar-med-bilder


Skulle vara roligt att ta del av SBs fotografier och se om man kan ana någon skillnad mellan förr och nu?

Man kan se det som så;

att även om negrer och araber kom hit som oskrivna blad skulle skillnaderna bli brutalt uppenbara.
Det är liksom olika oss i precis allting: utseende, kultur, mentalitet, beteende, etc.


Vad har Husby vunnit på att generera om hela området till ett område för invandrare?
Mer än att vänstern kan skriva lite mer på sina universitet.

Det blir en saknad av en riktig strävan som det svenskarna har gjort Sverige och i det långsamma som ett folk arbetar, där det inte var politik att svenskarna faktiskt var där.

Det är sjukt att så fort en plätt i Sverige är tom på araber och negrer, och vita borde räcka och vara logiskt nog, kommer det en röst som vill skövla in främlingar på det. Som om det är det gudomliga svaret (på ett problem som inte finns). Och ingen frågar sig Varför.
__________________
Senast redigerad av -GG 2023-04-09 kl. 22:27.
Citera
2023-04-14, 08:17
  #315
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Vilket u allra högsta grad måste räknas som en massinvandring.

Det är 5400 människor om dagen, varje dag, i 20 år.

Det blir ca. 273 personer om dagen, till ett land på över 10 miljoner.
Citera
2023-04-14, 10:50
  #316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Det blir ca. 273 personer om dagen, till ett land på över 10 miljoner.
Miljoner främlingar i landet, vilket lämpligen kallas massinvandring. Resultatet känner vi alla till.
Citera
2023-04-15, 05:24
  #317
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Jag har sagt det många gånger att splittra starka folk så används invandring för att globalisterna och oligarkerna ska ta makten. Att detta bara sker i Europa är väl för vi är läskigt starka som folk för oligarkerna. När jag säger "globalister menar jag inte judar som folkgrupp, kolla på Israel ett nationalistiskt land. Utan jag menar skrupellösa kapitalistiskt oligarker. Att judar som varit en nationslös grupp trivs i en sån miljö är väl klart, det främjar deras grupp som måste vara intakt i främmande nationer. Jag gillar judar: Men Sverige är svenskarnas land, och vi har inte samma erfarenhet av att hålla ihop i en globalist-värld. Araberna håller på med skit för att attackera Europa med sin invandring som dom gjorde i Persien. Ryssarna förflyttade ryssar till Baltikum, ett gammalt knep av psykopater.

Vårt land håller ihop oss, vårt folk håller ihop oss och har gjort oss till världens tryggaste land med högst välfärd. När jag gör musik och film så lyssnar jag på alla andra kulturer, så jag är globalist på det sättet. Vi lär oss av varandra. Men vi är ett unikt folk. Det finns miljarder kineser, araber och afrikaner, men inte många av oss. Vi måste bevara oss i Europa och framför det Skandinavien och Island.

Så frågan är hur man vänder utvecklingen av det.
Citera
2023-04-16, 03:45
  #318
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Så frågan är hur man vänder utvecklingen av det.

Massinvandring eller invandring av för främmande folkgrupper innebär att förlora kontrollen. Det spelar ingen roll om man försöker använda matematiken för att försvara det, och skriver rapporter om att den eller den får ett jobb så ordnar det sig och vi kan nå himlen, eller tillskriver "mass" en mer avlägsen siffra som Sverige inte sägs ha uppnått.

Liv fungerar inte så, och den enda kontrollen vi faktiskt har är att inte släppa in dem och bruka våld om det krävs.

En faktor som "välfärd" är i grunden för blek och beroende av komplexa personmässiga miljöer för att man ska kunna gömma invandringen i det. Det är inte bara att skyffla in fler kroppar som teoretiskt kan arbeta för välfärd som det kommer att fungera.

Dessutom rubbar PK-samhället de hierarkier som är nödvändiga.


Svenskarna gillar inte alternativet (eller konspirationerna bakom), så man hoppas väl fortfarande att detta kan bli lyckat. Väntar ut det, eller struntar i att tänka på det och har sitt jobb, sin bostad och sin familj. Tanken att vara en aktör så sett skrämmer. Det är tryggare att lita på att "ögat i skyn" känt som experter och media vet vad de pratar om.

Tidigare kanske det mer var en funktion om att en förfrågan skickades till politiska högkvarter för ett fysiskt problem som identifierats. Som åtgärdades. Men nu ska samma förfrågan eller fundering gå igenom adekvat värdegrundbehandling och mångkulturella parametrar, och vikten läggs vid rätt åsikt och proper avsändare, inte vid funktion och förnuft. Vilket är en stor förskjutning av politikens roll i människors liv.
__________________
Senast redigerad av -GG 2023-04-16 kl. 04:07.
Citera
2023-04-22, 01:32
  #319
Avstängd
.
__________________
Senast redigerad av Nordsj 2023-04-22 kl. 01:37.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback