Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-30, 21:14
  #1
Medlem
Har inte nån av ni 08-stockhOlmare varit där och skickat in något CP. Hade det varit 4chan hade kuben hennes drunknat av typ buttplugs och löskukar.

Varför har hon inte en webcam som a la Shia Lebeauf så alla får se?

"I dag kliver Elin Skarin naken in i en bur – för att stanna i tre dagar. Förhoppningsvis ser besökare till att hon klarar sig.
Instängd tre dagar i en bur. Utan kläder eller mat och med endast campingtoalett, ett duschdraperi, toapapper och en mikrofon."

" FAKTA

Visas den 28-31 mars på nystartade scenen Konträr.

Biljett kostar antingen 150 kronor eller 250 kronor, beroende på vad man känner att man har råd med. En biljett gäller för entré hur många gånger som helst under de tre dagarna.

Varje gång man besöker föreställningen måste man skicka in ett föremål till buren.

Skådespelaren Elin Skarin är en del av Administrationen, en fri teatergrupp som har sin bas i Stockholm."

Låter det som en mardröm? Inte för skådespelaren Elin Skarin, som i dag den 28 mars, kliver in i buren på Konträrs scen på Östgötagatan."


https://kontrar.se/forestallning/skadis-i-bur/
Citera
2023-03-30, 21:39
  #2
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Gaaahhhh blir inte klok på vad jag tycker om detta. En del av mig tycker det är superfånigt och en annan del jätteintressant. Jisses vilket hårklyveri.

Risken är väl stor att det skickas in en massa farliga föremål? Skorpioner, ormar och liknande. Dessutom har jag svårt att se det teatrala i om hon nu är näck men kan skyla sig med draperiet.

Men samtidigt roligt att veta vad hon skulle göra med föremålen.
Citera
2023-03-30, 23:38
  #3
Medlem
BrorVargs avatar
Mitt i skrev om detta innan premiären: https://www.mitti.se/nyheter/elin-sa...163.6ac572f0d8

Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Varför har hon inte en webcam som a la Shia Lebeauf så alla får se?

Nu är föreställningen snart slut men föreställningen livesänds delvis ut på en tv som visas mot gatan enligt Mitt i artikeln:
Citat:
Föreställningen är öppen klockan 09-22. Under övrig tid livesänds den på en tv ut mot gatan.

Personligen undrar jag vad som var tanken med duschdraperiet om hon ändå skulle gå runt naken som en grottmänniska under resten av tiden?
Citera
2023-03-31, 01:02
  #4
Medlem
Tomtekukars avatar
Spännande och radikalt. Gillar. Mer sådan nihilism som motvikt till fotboll och matlagningsprogram på tv.
__________________
Senast redigerad av Tomtekukar 2023-03-31 kl. 01:07.
Citera
2023-03-31, 19:54
  #5
Medlem
Faustik-Funks avatar
Får man vara ful och spekulera i huruvida nakenprojektet blev framgångsrikt eller ej är beroende på huruvida kvinnan i buren är estetiskt tilldragande eller ej?
Citera
2023-04-06, 08:31
  #6
Medlem
Hon bjuckade i alla fall på en ordentlig hårtårta över skötet, vackert att se i ett samhälle fyllt till bredden av bäbissnippor.
Citera
2023-04-06, 11:02
  #7
Medlem
BrorVargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollontuggaren
Hon bjuckade i alla fall på en ordentlig hårtårta över skötet, vackert att se i ett samhälle fyllt till bredden av bäbissnippor.

Så då stämmer det att hon gick runt naken som en grottmänniska i tre dygn?
Vad använde hon duschdraperiet till? Var det för att hon inte ville visa när hon grovtvättade hårtårtan?
Citera
2023-04-08, 20:33
  #8
Medlem
Hon hade fått in en stor buttplugg i buren sista dagen. I expressens intervju så lät det som hon funderade på att använda den, men skyllde på att hennes mor var i publiken.
Fegt tycker jag!
Citera
2023-04-08, 20:34
  #9
Medlem
knark-kungens avatar
Herrejösses, vissa gör verkligen allt för uppmärksamhet.
Citera
2023-04-09, 12:21
  #10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Hon hade fått in en stor buttplugg i buren sista dagen. I expressens intervju så lät det som hon funderade på att använda den, men skyllde på att hennes mor var i publiken.
Fegt tycker jag!
En riktig skådis som spelat improvisationsteater hade använd buttpluggen till annat än att ha i röven, ha den i fittan t.e.x

Var det tillåtet för publiken att masturbera framför henne tro?
Citera
2023-04-11, 03:12
  #11
Medlem
rena rama Eddy medusa takter
Citera
2023-04-11, 09:41
  #12
Medlem
Var det ingen som filmade eller fotograferade konstverket/scenföreställningen/porrshowen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback