Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-03-27, 23:31
  #25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av YodieLand
Gå och gråt och försök att inte slänga ner någon familjemedlem från balkongen jävla kamelknullare
Det finns inget att gråta över, vi skrattar bara åt din värdelösa SFI svenska, haha! Och jag kastar väl fan ner någon från balkongen om jag vill, din jävla rådjursknullare.
Citera
2023-03-27, 23:57
  #26
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YodieLand
Oj en arab tog åt sig. Gå och gråt och försök att inte slänga ner någon familjemedlem från balkongen jävla kamelknullare

Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det finns inget att gråta över, vi skrattar bara åt din värdelösa SFI svenska, haha! Och jag kastar väl fan ner någon från balkongen om jag vill, din jävla rådjursknullare.

SÅ! Nu tycker jag att vi tar varandra i händerna och sjunger "we shall overcome!"
Citera
2023-03-28, 00:33
  #27
Medlem
Bara säga att i Sverige måste man jobba.
Citera
2023-03-28, 12:20
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wedonthavetime
Flytta till ett område som är mindre färgat? Det är egentligen det enda du kan göra som enskild individ.

Man kan inte påverka andra. Och de flesta vill ha situationen så som den är.
Nej, det är en majoritet som varit emot invandringen alltsedan 80-talet.

(Kolla sominstitutets opinionsundersökning ifrån Göteborgs universitet.)

Partierna driver mer än denna fråga. Därför ser det ut som det gör.
Citera
2023-03-28, 12:36
  #29
Medlem
Proton83s avatar
Det är bara att kräva att hemländernas gränspoliser gör det dom är till för, hindra lycksökarna och bidragsturisterna att ta sig ut ur hemländerna. Samtidigt som länderna till att börja med i europa stänger igen gränserna så att lycksökarna inte hinner ta sig in för att förpesta livet för befolkningen och deras statskassor och polis-kriminalvården som kostar mångmiljardbelopp varje år som inte en enda svensk bett om.
Nu när vi lever med pandemismittor är det än viktigare med stängda gränser.
Citera
2023-03-28, 18:09
  #30
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowlen
Vart man än går i förorterna, i skolor och affärer brukar det nu komma en massa negrer överallt, dom är inte fina och dom är värre än araberna i vissa fall, dom brukar begå allvarliga brott också mot svenskar.

Hur gör vi för att slippa en massa negrer att komma till Sverige och våldta svenska kvinnor, kan dom inte gå till andra länder?

En svensk kille i Boliden killen som fick fingret avskuren av en neger: https://streamable.com/tgclv3
(starka scener i filmklippet)

Frågeställning:

Måste vi verkligen ta emot fler? När dom ändrar på Sveriges utseende och kultur.

Negrerna bör hålla sig utanför Sverige anser jag.
Hur ska Sverige klara framtiden utan negrar och araber hade du tänkt? Du vet väl att invandring är en vinst, på sikt.
Citera
2023-04-01, 06:36
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightowlen
Vart man än går i förorterna, i skolor och affärer brukar det nu komma en massa negrer överallt, dom är inte fina och dom är värre än araberna i vissa fall, dom brukar begå allvarliga brott också mot svenskar.

Hur gör vi för att slippa en massa negrer att komma till Sverige och våldta svenska kvinnor, kan dom inte gå till andra länder?

En svensk kille i Boliden killen som fick fingret avskuren av en neger: https://streamable.com/tgclv3
(starka scener i filmklippet)

Frågeställning:

Måste vi verkligen ta emot fler? När dom ändrar på Sveriges utseende och kultur.

Negrerna bör hålla sig utanför Sverige anser jag.

Du låter som en bonde från 1800 talet som aldrig lämnat farmen i hela sitt liv
__________________
Senast redigerad av jielm 2023-04-01 kl. 07:32.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback