Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-11-18, 08:30
  #73
Medlem
Havandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Bra fråga jag känner mig totalt vilsen i livet något som jag alltid känt mig. Känns som jag gett upp drömmen om barn och familj. Det bästa jag hoppas på i livet är att någon dag bli fri från ångest och depressioner.

Samt utvecklas mer på ett personligt plan och ha en vettigare fritid . Men just nu känner jag att jag är i en ångest period i livet.

Precis bytt jobb men känner mig fortfarande inte nöjd med vart jag hamnat. Visst önskar man sig alltid att man var rikare osv . men det är som det är just nu.

Hade också velat flytta till någon liten avlägsen fin stuga på landet och leva i lugn och ro utan stress och ångest .

Tråkigt att du känner dig vilsen, kan trösta dig med att du är långt ifrån ensam om den saken. Jag har aldrig tillåtit mig själv ha dröm och mål kring såna stora saker. Jag låter det va en trevlig fantasi istället, för då gör det inte lika ont om det inte blir så. Jag tror det kommer mycket stress med att ha ett tydligt mål kring just barn, partner och hus. Bättre att va öppen för fler saker, livet kan ju faktiskt va riktigt bra utan dom sakerna. Man kanske blir en person som älskar att dra och vandra själv, eller någon som slipper stressen och den smått fängslande känslan av att skaffa allt det där och istället drar på äventyr bara för att unna sig själv.

Ta ångesten under armen och rör dig framåt, låt den inte styra eller isolera dig. Den får följa med på dina villkor istället.

Jag hoppas du får din stuga och ro någon gång, det önskar jag alla som lider av ångest. Man begär så lite i dom lägena.
Citera
2023-11-18, 09:47
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havande
Mm det skulle smaka gott va

Mums
Citera
2023-11-18, 09:49
  #75
Medlem
"Flashbackare"?? HAHAHA
Citera
2024-01-17, 00:00
  #76
Avstängd
Lösviktsgodis att vandra fritt med.
Citera
2024-01-17, 09:56
  #77
Medlem
fido1986s avatar
Vilka tragiska människor som finns här inne... Ruttna bort och dö av hög ålder på något jävla äldreboende är min mardröm.

Jag vill ha roligt, uppleva spänning och knulla minderåriga, dö en spektakulär död innan jag blir gaggig. Att bli ihågkommen har jag redan löst. Nu återstår bara att njuta av livet så länge det går!
Citera
2024-01-24, 16:29
  #78
Medlem
Inte runka, rena tankar goda tankar, nyttig och sparsamt med mat, träning, läsning och språk, INGET FLASHBACK!!!
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback