2010-08-27, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krombachern
När snubben var på jakt programmen tyckte jag inte att han var direkt träffsäker.

Kanske för mycket spånken innan??

Tycker dock att allt svett och handduks slafs är lite motbjudande men men..

Tycker också att hans slafs ibland är lite väl mycket och motbjudande. Och i ett avsnitt var han helt klart på röken. Men vaddå? Jag gillar honom, han lagar god mat, sån mat som vi sällan ser nu för tiden så låt honom hållas.
Sen som jägare är han medelmåttig, inte mer. Har bekanta som jagat med honom, men han är endast med i jaktlagen tack vare sitt kändisskap, inget annat! Mer teorikter än praktik, dvs mycket snack men liten verkstad.
Citera
2010-08-27, 02:27
Medlem
bosvens avatar
Han är ingen medelmåtta inom jakt! Detta ryckte kommer ifrån Skottlands avsnittet i pogramet fiske och jakt.
Vet flera som jagar med han och är själv inte inbiten på jakt,men att få jaga på tullgarns ägor gör man inte även om du är adlig,du ska klara skjuta bra för stanna kvar där,men sedan att det tärde sig mellan kronjägarn peter v är inget med hans omdöme att ta skott...

Per är en som gör medel svensson väldigt ilsken och kungliga avundsjukan ska vara väldigt passande ord i detta sammanhang
Citera
2010-08-27, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bosven
Han är ingen medelmåtta inom jakt! Detta ryckte kommer ifrån Skottlands avsnittet i pogramet fiske och jakt.
Vet flera som jagar med han och är själv inte inbiten på jakt,men att få jaga på tullgarns ägor gör man inte även om du är adlig,du ska klara skjuta bra för stanna kvar där,men sedan att det tärde sig mellan kronjägarn peter v är inget med hans omdöme att ta skott...

Per är en som gör medel svensson väldigt ilsken och kungliga avundsjukan ska vara väldigt passande ord i detta sammanhang

Har lite svårt att förstå ditt inlägg, felstavat och särskrivet.
Men du, jag står för vad jag skrev tidigare, läs det.
Glöm heller inte att Herr Morberg inte har några jakträttigheter på Tullgarn!
Citera
2010-08-27, 08:51
Medlem
Någon mer än jag som reagerar på att 16åriga Molly dricker vin med pappa på teve ? (gårdagens avsnitt)
Med risk för att låta som en moralkärring
Citera
2010-08-27, 12:22
Medlem
PWNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elevatornobody
Någon mer än jag som reagerar på att 16åriga Molly dricker vin med pappa på teve ? (gårdagens avsnitt)

Hehe. Nu såg jag inte programmet men det låter som en fullt medveten provokation från herr Moberg. Kan tänka mig att han är rätt liberal i alkoholfrågor. Iaf i samband med mat!
Citera
2010-08-27, 13:44
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Är hon bara 16

Schysst tavla han hade på sig själv på väggen. Sån skulle jag vilja ha (på mig själv då..)
Citera
2010-08-27, 14:07
Medlem
Citat:
Molly fyllde 18 i april, men det kanske var ett gammalt avsnitt?
Citera
2010-08-27, 14:37
Medlem
doris123s avatar
Öh, finns en hel skvallertråd om honom och hans döttrar b.la. här https://www.flashback.org/t351794p47
Citera
2010-08-27, 14:39
Medlem
doris123s avatar
Eller oj, never mind hahah, blev lite förvirrad för att den här tråden bytt namn, trodde inte det var samma först xD
Citera
2010-08-29, 19:58
Medlem
Blocket-annons ute nu där en "Inese Morberg" önskar hyra ut ett torp i Sörmland för 15000:- i månaden - lyxrenoverat.
Citera
2010-08-29, 20:04
Medlem
varabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiisatan
Blocket-annons ute nu där en "Inese Morberg" önskar hyra ut ett torp i Sörmland för 15000:- i månaden - lyxrenoverat.

Nej, hon önskar inte hyra. Hon hyr ut.
http://www.blocket.se/sodermanland/I....htm?ca=12&w=1

Det är deras sommarstuga som skall hyras ut.
Citera
2010-08-29, 21:07
Medlem
ligermans avatar
Nu har jag läst igenom flera sidor i denna tråd och kan sammanfatta vad jag läst om Per Morberg

-Tidigare bög men straightat upp sig efter han träffade sin fru
-5 stycken barn, alla döttrar, första fick han när han var 17 år
-Hyrt 3 stycken bögporrfilmer och gett 15 kr i dricks till uthyraren för att hålla diskretion
-Gillar inte sitt långa hår men var tvungen att spara ut för en tidigare roll han spelade
-Får utlösning när han skadeskjuter djur
-Ohygienisk, stoppar fingrar i soppor och svettas på råbiffen
-Under 170 cm lång
-Äldsta dottern är invandrarkåt och har haft flertalet pojkvänner av afrikansk ras
-Aggresiv och otrevlig mot personal
-Jättetrevlig och mysig
-Samiskt påbrå
-Skattefifflare

Jag är helt övertygad om att Per Morberg, om man frågade honom om ovanstående påståenden, skulle intyga att allting stämmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in