Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-23, 16:32
  #1
Medlem
Hej, jag är en 44 år gammal man som begick ett misstag när jag var 29 då jag begick en våldtäkt mot en anhörig som vid tillfället var 9 år gammal.
Jag blev dömd för grov våldtäkt mot barn och straffet blev 8 års fängelse.
När jag hade avtjänat mitt straff och kom ut i samhället igen ville ingen i min familj veta av mig, jag är från en liten by så i stort sett alla visste om vad jag hade gjort och av stolthet ville jag inte lämna byn då jag bott där hela mitt liv.
Pedofili är en sexuell läggning detta är något genetiskt, jag har under hela mitt liv varit sexuellt attraherad av barn och jag gjorde ett misstag, en gång!
Jag vet inte vad jag ska göra jag mår dåligt och har självmordstankar, det har gått 15 år, blir trakasserad vart jag än går, folk hotar mig dom har även bränt ner min bil.
Jag tycker att lagen måste skrivas om när det kommer till folk som lider av pedofili och psykisk ohälsa, hur fan kan dem låsa in någon som lider av psykisk ohälsa, ska man verkligen låsa in någon pågrund av deras sexuella läggning?
Citera
2023-03-23, 16:35
  #2
Medlem
SvenHelsings avatar
Du blev inte inlåst för din sexuella läggning. Du blev inlåst för din sexuella gärning.
Citera
2023-03-23, 16:36
  #3
Medlem
Förstår inte varför du inte flyttar någon annanstans och startar ett nytt liv där du ser till att aldrig ägna dig åt pedofili och våldtäkt igen. Tycker du att det är värt att gå omkring i en by där alla hatar dig? Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du blev inte inlåst för din sexuella läggning. Du blev inlåst för din sexuella gärning.
Exakt.
Citera
2023-03-23, 16:44
  #4
Medlem
DenlysandeJarls avatar
"diskriminerad" Nej du blir inte diskriminerad, det är sunt förnuft av folk att hålla sig borta från varelser som dig. Att du är född med det och det är genetiskt spelar ingen roll, att du är född som monster är skitsamma det du kan göra är att söka hjälp eller kastrera dig (eller båda och)
Citera
2023-03-23, 16:47
  #5
Medlem
Foliekavajs avatar
Du har ingen som helst anledning att känna någon stolthet. Det är bara att flytta och jobba på dig själv för att bli en bättre människa. Folket i byn har kommer aldrig att att behandla dig bra, ditt övertramp är för grovt.
Citera
2023-03-23, 16:50
  #6
Medlem
hockexs avatar
Det är absolut ingen som kommer se dig som ett offer någonsin. Det verkliga offret får säkert syn på dig då och då eftersom det är en liten by som du beskriver..

Helvete vad less man är på pedofiler, kastrering eller dödsstraff är fan det enda rätta
Citera
2023-03-23, 16:54
  #7
Medlem
Återfallsrisken är väl relativt hög eftersom din sexuella läggning inte försvinner av ett fängelsestraff. Därför litar inte folk på dig. Ja, det är hårt, men det är så det fungerar. Det bästa du kan göra är nog att flytta och börja om på nytt. Eventuellt utomlands. Det innebär ju också många nya intryck och saker att lära sig vilket skulle kunna hjälpa dig att skingra dina tankar.
Citera
2023-03-23, 16:56
  #8
Avstängd
One2Manys avatar
Självömkande pedofil som kallar en barnvåldtäkt för "misstag", säger väl egentligen allt.

Har du kastrerat dig själv? Så klart du inte har, eftersom du vill vara pedofil, hela din patetiska text skriker om det. Det är inte du som är problemet: det är hela övriga samhället.

Du förtjänar allt ont som drabbar dig.
Citera
2023-03-23, 17:01
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas.karl1254
Hej, jag är en 44 år gammal man som begick ett misstag när jag var 29 då jag begick en våldtäkt mot en anhörig som vid tillfället var 9 år gammal.
Jag blev dömd för grov våldtäkt mot barn och straffet blev 8 års fängelse.
När jag hade avtjänat mitt straff och kom ut i samhället igen ville ingen i min familj veta av mig, jag är från en liten by så i stort sett alla visste om vad jag hade gjort och av stolthet ville jag inte lämna byn då jag bott där hela mitt liv.
Pedofili är en sexuell läggning detta är något genetiskt, jag har under hela mitt liv varit sexuellt attraherad av barn och jag gjorde ett misstag, en gång!
Jag vet inte vad jag ska göra jag mår dåligt och har självmordstankar, det har gått 15 år, blir trakasserad vart jag än går, folk hotar mig dom har även bränt ner min bil.
Jag tycker att lagen måste skrivas om när det kommer till folk som lider av pedofili och psykisk ohälsa, hur fan kan dem låsa in någon som lider av psykisk ohälsa, ska man verkligen låsa in någon pågrund av deras sexuella läggning?
Du blev inlåst därför att du begick ett brott, inget som någon tvingade dig till, i synnerhet inte din ”sexuella läggning”. Vill du att psykopater som mördar ska gå fria också? Att skilja mellan rätt och fel är inte kärnfysik.
Att du bor kvar där du trakasseras kan bara du själv lastas för. Ditt val, din ”stolthet”.
Sluta upp med att klä på dig offerkoftan. Ingen, utöver sådana som du, håller med dig.
Citera
2023-03-23, 17:11
  #10
Medlem
Trollspotts avatar
Lägg in dig på psyket och se till att aldrig komma ut i samhället igen. Du säger ju att du har självmordstankar så använd det för att få komma in sen gör du allt du kan för att bli kvar där.
Citera
2023-03-23, 17:16
  #11
Medlem
Och vad tror du 9-åringen har fått för självmordstankar pga det du har gjort? Hur kan du tycka så synd om dig själv? Ber till gud att detta är ett troll…
Citera
2023-03-23, 17:18
  #12
Medlem
Tror du den 9 åriga flickan du våldtog, har glömt bara för det har gått 8år?

Nej, hon kommer ha detta hela livet och det kommer påverka alla hennes framtida relationer.
Du har satt spår i henne som kommer finnas hela livet så om folk är fortsatt elak mot dig, förtjänar du gånger 10.

Att du verkligen återvänder till den byn efter straffet är inte lite fräckt.

Om du är seriös och vill förändras så byt namn och flytta till någon av dom övriga skandinaviska länder där ingen vet vem du är och börja på ny kula och ge fan i barn. Kastrera dig helst också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback