• 1
  • 2
2006-07-23, 21:16
Medlem
Lössnuss avatar
Har förstått att det finns många droganvändare här på Flashback. Man sitter och skriver om droger och trippar. Jag undrar varför just du började knarka och vad du finner för mening med det? Har det någonstans gått snett eller är det bara för själva ruset eller är det helt enkelt bara skönt? Tacksam för svar.
Citera
2006-07-23, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lössnus
Varför knarka?
Varför inte?
Citera
2006-07-23, 21:35
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Varför inte?

Som gayman skrev varför inte?

Varför vara nykter när man kan vara påverkad?
Citera
2006-07-23, 21:43
Bannlyst
Jag njuter av det. Svårare än så behöver det väl inte va?
Citera
2006-07-23, 21:44
Medlem
Packans avatar
Intressant tråd, hade varit ännu mer intressant om ni knarkare kunnat ge lite bättre svar än "varför inte?" osv
Citera
2006-07-23, 21:50
Medlem
Megalomanias avatar
För att det är kul.

Brukar ni supa er fulla? Om så är fallet så lovar jag att ni har samma motivering till varför ni gör det som de flesta som använder narkotika har.
Citera
2006-07-23, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Intressant tråd, hade varit ännu mer intressant om ni knarkare kunnat ge lite bättre svar än "varför inte?" osv

Finns så många liknande trådar så det känns meningslöst att skriva om 10 rader på nytt
Citera
2006-07-23, 21:54
Medlem
rawbuzzs avatar
kan ingen mod klistra ihop trådarna då?
Citera
2006-07-23, 21:56
Medlem
Packans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Finns så många liknande trådar så det känns meningslöst att skriva om 10 rader på nytt

Lust att länka till en liknande tråd? *ber snällt*
Citera
2006-07-23, 21:57
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lössnus
Har förstått att det finns många droganvändare här på Flashback. Man sitter och skriver om droger och trippar. Jag undrar varför just du började knarka och vad du finner för mening med det? Har det någonstans gått snett eller är det bara för själva ruset eller är det helt enkelt bara skönt? Tacksam för svar.

Jag började väll knarka(röka cannabis) av nyfikenhet och antagligen till viss del av att jag lyssnat på hiphop under några år innan och hade förstått det där med att man blir inte uteliggare av att röka på. Jag får ut väldigt mycket själslig njutning även om det ibland inte alltid är något speciellt. Som att helt enkelt bara sätta sig ner och höra en låt istället för att man som mest kan göra nykter , lyssna(om man nu ska köra en omgjord verision av ett samtal i "white men cant jump). Eller att helt enkelt bara verkligen uppskatta alla smakerna i maten or whatnot. Det är en sinnesförhöjare helt enkelt och ibland är det även skönt att testa något annat än den s.ka verkligheten!

Har relativt nyligen testat DXM och en väldigt avslappnad kväll på svamp(doserade alldeles för lite tydligen) så dom vill jag inte direkt uttala mig om förutom att just DXM inte har något rus jag direkt uppskatar.

Sen gillar jag att vara full ibland också vet inte om jag gett dig några svar men ja, whatäva! Börja rök
Citera
2006-07-23, 21:57
Medlem
knakelibangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm

Ctrl + C

Ctrl + V

.. Men ja, förstår väll vad du menar
Citera
2006-07-23, 21:59
Medlem
Herr obersts avatar
Å ena sidan för att njuta. Å andra sidan för att utforska mitt medvetande.
Jag anser att jag har rätt att uppleva allt som kan upplevas under min korta existens. Jag tar mig den rätten.

Det började med att jag blev erbjuden en drog och gjorde bedömningen att jag ville testa. Effekten var över förväntan och jag fortsatte experimentera efter riskövervägande. Svårare än så är det inte.
Jag har inte haft några problem hittills trots relativt regelbundet bruk och har skäl att tro att det inte kommer bli aktuellt heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in