Citat:
Ursprungligen postat av Lössnus
Har förstått att det finns många droganvändare här på Flashback. Man sitter och skriver om droger och trippar. Jag undrar varför just du började knarka och vad du finner för mening med det? Har det någonstans gått snett eller är det bara för själva ruset eller är det helt enkelt bara skönt? Tacksam för svar.
Jag började väll knarka(röka cannabis) av nyfikenhet och antagligen till viss del av att jag lyssnat på hiphop under några år innan och hade förstått det där med att man blir inte uteliggare av att röka på. Jag får ut väldigt mycket själslig njutning även om det ibland inte alltid är något speciellt. Som att helt enkelt bara sätta sig ner och höra en låt istället för att man som mest kan göra nykter , lyssna(om man nu ska köra en omgjord verision av ett samtal i "white men cant jump). Eller att helt enkelt bara verkligen uppskatta alla smakerna i maten or whatnot. Det är en sinnesförhöjare helt enkelt och ibland är det även skönt att testa något annat än den s.ka verkligheten!
Har relativt nyligen testat DXM och en väldigt avslappnad kväll på svamp(doserade alldeles för lite tydligen) så dom vill jag inte direkt uttala mig om förutom att just DXM inte har något rus jag direkt uppskatar.
Sen gillar jag att vara full ibland också

vet inte om jag gett dig några svar men ja, whatäva!

Börja rök