2023-03-23, 15:48
Medlem
Hovrätten fastställer den fällande domen mot en nu 21-årig kvinna för två fall av sexuellt ofredande och två fall av misshandel.
21-åringen har bland annat hållit fast målsäganden och avkrävt henne en kyss för att hon skulle släppa taget.

En då 19-årig kvinna åtalades för två fall av sexuellt ofredande och två fall av misshandel riktade mot en folkhögskolekamrat. Hon påstods bland annat ha lagt sig över målsäganden, hållit fast dennes armar och tryckt sin kropp mot målsäganden. När målsäganden rest sig upp tryckte, enligt åklagaren, 19-åringen upp målsäganden mot en vägg och sa ”om du kysser mig så släpper jag dig”.

19-åringen påstods också ha kysst målsäganden på flera ställen på kroppen samt även tagit målsäganden mellan benen.

https://www.dagensjuridik.se/nyheter...pa-skolkamrat/
Citera
2023-03-23, 15:52
Medlem
MrDoomsdays avatar
Hjärntvättade av HBTQ-propagandan? Staten skapar ny spännnande brottslighet med sina sjuka doktriner, och det får kvinnor som dessa smaka på baksidan av, och betala priset för.
Citera
2023-03-23, 17:01
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsenastenytt
Hovrätten fastställer den fällande domen mot en nu 21-årig kvinna för två fall av sexuellt ofredande och två fall av misshandel.
21-åringen har bland annat hållit fast målsäganden och avkrävt henne en kyss för att hon skulle släppa taget.

En då 19-årig kvinna åtalades för två fall av sexuellt ofredande och två fall av misshandel riktade mot en folkhögskolekamrat. Hon påstods bland annat ha lagt sig över målsäganden, hållit fast dennes armar och tryckt sin kropp mot målsäganden. När målsäganden rest sig upp tryckte, enligt åklagaren, 19-åringen upp målsäganden mot en vägg och sa ”om du kysser mig så släpper jag dig”.

19-åringen påstods också ha kysst målsäganden på flera ställen på kroppen samt även tagit målsäganden mellan benen.

https://www.dagensjuridik.se/nyheter...pa-skolkamrat/

Låter som en helt korrekt dom. Finns det några oklarheter att reda ut?
Citera
2023-03-23, 19:04
Medlem
El-gigantes avatar
det enda brottsliga här är att de inte filmade för min personliga beskådan
Citera
2023-03-23, 19:17
Medlem
F.Hansens avatar
Gissar att detta hände på nån flumhögskola för autistiska vänsterlebbar, där rök svtkarriären.
Citera
2023-03-24, 10:21
Medlem
Snälla ge mig målnumret någon MÅSTE läsa FUPen😂
Citera
2023-03-24, 14:45
Medlem
Målnummer:
Mora tingsrätt – B 397-22
Svea Hovrätt – B 15080-22
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera