Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2023-03-25, 16:32
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Det finns en halv miljon araber i Sverige.

500,000+ araber och 250,000+ muslimer i det vita landet.
Citera
2023-03-26, 08:14
  #110
Medlem
Mr.Pesetass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brakare
500,000+ araber och 250,000+ muslimer i det vita landet.

Jävlar. Inte en chans att jag kommer att besöka Sverige igen.
Citera
2023-03-26, 21:24
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
I det korta loppet kommer det självklart inte komma någon ”enorm återvandring” och i det långa loppet kommer svenskar som folk att blandas ut med andra folk vad vi än gör. Vad spelar det för roll om det sker om 200 år eller 2000 år?

Du ser inte hur våldet ökar med alla skjutningar och bombdåd.
Varför vill du blanda ut den etniskt svenska befolkningen och på sikt utrota den och utarma våran kultur och vårat språk?

Det finns bara ett Sverige när det är raserat så kommer det aldrig tillbaka.
Citera
2023-03-26, 22:45
  #112
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Du ser inte hur våldet ökar med alla skjutningar och bombdåd.
Varför vill du blanda ut den etniskt svenska befolkningen och på sikt utrota den och utarma våran kultur och vårat språk?

Det finns bara ett Sverige när det är raserat så kommer det aldrig tillbaka.

Vill och vill. Jag ser utblandning av alla grupper som något naturligt som det inte är någon idé att kämpa emot. Ta nazisterna i Tyskland på 30- och 40-talet tex. Trots att de gjorde ALLT som en stat kan göra i denna fråga så hade de inte en chans mot naturens gång.

Kultur och språk har utvecklats i alla tider. Mina farföräldrar hade inte samma kultur som jag och mina barnbarn kommer ha en kultur som kommer skilja sig från min. Det är inget att böla över.
Citera
2023-03-30, 20:42
  #113
Medlem
tuturuus avatar
Sverige - landet vi gav bort
Citera
2023-03-30, 21:28
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuturuu
Sverige - landet vi gav bort

Sverige - nassar, rassar, kommunister, katoliker, greker, blattar, zigenare, shia muslimer, sunni muslimer, negrer etc.
Citera
2023-12-31, 13:14
  #115
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oriath
Tidigare har man bara sagt 2 miljoner är invandrare, varför väljer man nu lägga till ytterligare 800 000 invandrare som antagligen är födda utomlands, eller födda i Sverige av 2 utrikes födda föräldrar?

Vad är agendan Sverige måste ha uppemot 3 miljoner invandrare? Det enda alla gör, är att bråka och klaga på hur dåligt "integration" fungerar. Nu senast Johan Pehrson med "samhällskunskap" och "öde för integrationen"

Varje gång det kommer uppdatering hur många invandrare det finns i landet, varför blir det aldrig någon debatt, hur många invandrare måste Sverige ta emot?

På SCB rapporten skriver man hur mycket mer personer med "utländskt bakgrund" ökar. Nu är invandrare med "utländskt bakgrund" majoritet i 4 kommuner, ökar i 52 kommuner. Är det "integration" invandrare ska bli majoritet, svenskar ska bli minoritet i sitt eget land, i såna fall varför? Har man lyckats med "integration" i de områden svenskar är minoritet, invandrare majroitet?

När man väljer att säga född i Sverige med 2 utrikesfödda föräldrar, då måste det också betyda personen är inte svensk, utan också invandrare, precis som sina föräldrar?

Fortfarande ingen "massinvandring"?

Fortfarande ingen återvandring?

Har Sverige klarat av ta emot 2,8 miljoner invandrare?

https://www.scb.se/hitta-statistik/s...helaret-20222/

I skrivande stund, hur många invandrare tar Sverige emot per år?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback