2023-03-22, 13:17
Medlem
Vad har de som sväljer för någon magisk egenskap om det nu är så jävla svårt? Vad är den gemensamma nämnaren för sväljare?

Jag har fört fram tesen: de kåtare... Och den tror jag på tills motbevisad.
Citera
2023-03-22, 13:28
Medlem
SuspiciusMinds avatar
De gör det om de tycker om mannen tillräckligt mycket. Alla män är förövrigt inte Guds gåva. Suger du av män?
Citera
2023-03-22, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
De är slynor, vilket är ok, men fundera själv om du skulle vilja svälja en kvinnas mens, piss eller flytningar..?

Är det verkligen ekvivalent att jämställa sperma med flytningar? Ställer mig tveksam till det.

Jag tror inte de är alla slynor.

Om vi tagit en kåtmätare på alla i sängen så kommer du få se det jag säger...

Fråga bara en riktigt snygg kille om en tjej vägrat svälja.
Citera
2023-03-22, 13:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Vad har de som sväljer för någon magisk egenskap om det nu är så jävla svårt? Vad är den gemensamma nämnaren för sväljare?

Jag har fört fram tesen: de kåtare... Och den tror jag på tills motbevisad.

En ärlig fråga. Har du testat att svälja rå äggvita någon gång? Varför inte?
Och en annan - vad får ni unga killar ens UT av att tjejen sväljer? Det känns ju inget för er? Är det inte skönare att vara kvar i slidan och svullna till och spruta därinne?

Ddt där med att dra ut kuken som om det vore svärdet i stenen är en porrskada, filmat för att ge folk något visuellt. Att porrfilmer började med det är för att de inte kunde filma inne i kroppen på vad som händer med spermierna.
Citera
2023-03-22, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
En ärlig fråga. Har du testat att svälja rå äggvita någon gång? Varför inte?
Och en annan - vad får ni unga killar ens UT av att tjejen sväljer? Det känns ju inget för er? Är det inte skönare att vara kvar i slidan och svullna till och spruta därinne?

Ddt där med att dra ut kuken som om det vore svärdet i stenen är en porrskada, filmat för att ge folk något visuellt. Att porrfilmer började med det är för att de inte kunde filma inne i kroppen på vad som händer med spermierna.

Jag hade svalt Rebecca rojimins hypotetiska sperma i fittan utan att tveka.
Citera
2023-03-22, 13:33
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
De är slynor, vilket är ok, men fundera själv om du skulle vilja svälja en kvinnas mens, piss eller flytningar..?

Du saknar helt logik i ditt tänk. Det är OK, det gör även kvinnorna som spottar ut.

Hela syftet med sperma är att det ska in i en kvinna. Mens, piss och flytningar ska ut.
Citera
2023-03-22, 13:34
Medlem
Denna hemska beska smak! Jag sväljer bara om platsen är orimlig att tömma på. Annars spottar jag helst ut det efteråt.
Citera
2023-03-22, 13:34
Medlem
Ja, hur kommer det sig att människor har olika sexuellapreferenser? Tänk efter riktigt jäklar hårt kanske du kommer på nått.
Citera
2023-03-22, 13:37
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBlair
Du saknar helt logik i ditt tänk. Det är OK, det gör även kvinnorna som spottar ut.

Hela syftet med sperma är att det ska in i en kvinna. Mens, piss och flytningar ska ut.
Men det KÄNNS ju inget för er. Det är ju inget barn som blir till, inget ägg som befruktas. I munnen.

Jag kan förstå om ik skulle bli irriterade om tjejen snabbt som attan sprang till duschen eller bidén och spolade ut era spermier ur slidan. Men MUNNEN? Vad fan spelar det för roll? Du hade det skönt, du har kommit. Gott så
Citera
2023-03-22, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Ja, hur kommer det sig att människor har olika sexuellapreferenser? Tänk efter riktigt jäklar hårt kanske du kommer på nått.

Fast nu gäller det gnällspikarna som påstår att det inte går för dem. Varför går det för andra?
Citera
2023-03-22, 13:38
Medlem
halaltarzans avatar
Nu tycker väl inte jag om avsugningar rent generellt men har väl fått några ändå och de som svalt har ju varit så att säga riktigt levnadsglada kvinnor. Och till flashbackeliten som bara vill knulla i princip orört så kan ni ha det som rättesnöre, sväljer hon så är hon inte direkt någon oskuld och därmed inget att gifta sig med.
Citera
2023-03-22, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men det KÄNNS ju inget för er. Det är ju inget barn som blir till, inget ägg som befruktas. I munnen.

Jag kan förstå om ik skulle bli irriterade om tjejen snabbt som attan sprang till duschen eller bidén och spolade ut era spermier ur slidan. Men MUNNEN? Vad fan spelar det för roll? Du hade det skönt, du har kommit. Gott så

Det är förolämpande om ni spottar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in