Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-26, 15:12
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Sjäkclart jag värderar min hund mer än kriminella avskum 😂 ska det vara en nyhet eller

Behöver ju inte ens vara ens egen hund, jag värderar din hund tio gånger mer än somaliska barn.
Ja alla hundar i Sverige har ett högre värde än somalier oavsett vilka somalier vi pratar om.
Citera
2023-03-26, 15:18
  #206
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
"I Sverige har hundar mer värde än våra barn"
Fast inte när de går runt och biter folk. Då avlivas de.
Till skillnad från barnen som när de går runt och "biter folk" knappt får något straff alls.
Citera
2023-03-26, 16:04
  #207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Behöver ju inte ens vara ens egen hund, jag värderar din hund tio gånger mer än somaliska barn.
Ja alla hundar i Sverige har ett högre värde än somalier oavsett vilka somalier vi pratar om.

asså varifrån kuksugarna kommer spelar ingen roll, min hund är min familj. skulle svenne barn skjuta ihjäl varandra skulle jag skita i lika mycket, har inget med mig o göra
Citera
2023-03-26, 19:44
  #208
Medlem
EricBlairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Helt korrekt, jag värderar hundar högre än somalier

Norrmännen har redan rett ut det där. Enligt deras statistik går staten i snitt back 10 miljoner per norsk somalie. https://www.friatider.se/nya-chocksi...9000000-kronor

Eftersom hundar i regel lever på momsad hundmat så går staten plus på hundar. De hundar som går statlig hundskola kostar visserligen i utbildning men de jobbar i regel mer eller mindre gratis i flera år i något efterfrågat hundyrke så det är ett ännu större plus där. ( inga genuspedagoger där inte).

Kostnader för trauma i den svenska befolkningen torde vara större för somalieorsakat lidande än något enstaka hundbett.

Summa summarum så är hundar betydligt mer värda än somalier.
Citera
2023-03-28, 12:33
  #209
Medlem
Det enda positiva med MENA gängkriminalitet är att de dör nästan lika fort som de avlar av sig, det dåliga är att det sker i Sverige. Dessa män kan göra mer nytta i sina hemländer. Åk hem och bygg någonting. Förstår inte varför dessa lata kackerlackor inte kan åka hem till sitt land, där det finns flera mil obebodd och orörd mark, och bygga något där. Det är bara Vita och Asiater som bygger sina länder sen ska alla dessa svartskallar hit. Stick hem jävla zoomalier.
Citera
2023-03-28, 12:37
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
"försökt söka stöd för att de skulle kunna åka utomlands lite, bryta situationen och komma bort för att återhämta sig. Men jag fick inte en enda krona i hjälp, säger Jama Omar."

Det säger en del om hur vana somalierna är vid att få bidrag till precis allt.
De tror helt enkelt att det är rimligt att få bidrag till semesterresor.
Och varför inte? De får ju allt annat.
Alla zoomalier som åkt hem för "semester" ska deporteras. Finns ingen anledning för att de ska vistas i Sverige. Det finns ju en port Europa, det skulle vara kul om gränsbevakarna där nekade dem entre tillbaka och Sverige sket i dem, och gjorde det hela till en lång byråkratisk process. Det är så man gör sig av med dessa "människor".
Citera
2023-03-28, 14:24
  #211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://web.archive.org/web/20230320...e-an-vara-barn

Fullkomligt bisarr artikel från Aftonbladet.

I korthet:
Sverige är en rasistisk stat, då somalier inte ingår "i skyddet".
Svensk domstol är inte anpassad för somalier som mördar varandra.
Somaliska anhöriga får inte "en enda krona i hjälp" för att resa utomlands för att "återhämta sig".
Somalier "vill flytta från landet nu".
Svenskar och myndigheterna tror att de "äger" somalier.
Poliser saknar mänsklighet.

Har Jama Omar rätt?
Även internationella bekantskaper som vill att invandrare och svenskar ska närma sig och umgås säger att just somalier är en väldigt svår grupp.
-Det bara är så. Sade en person där.
Citera
2023-04-21, 19:19
  #212
Medlem
Fantastiskt bra artikel! Fler sådana så får SD fler väljare.
Aftonbladet har blivit SDs nyttiga idioter, men dom på tidningen är för ointelligenta för att förstå det. Speciellt Anders Lindberg.
Citera
2023-04-21, 20:19
  #213
Medlem
ekerilars avatar
Nu är jag visserligen inte insatt i det enskilda fallet, så nu killgissar jag:
Den som sköt somaliske sonen hette inte Jan, Krister eller Stefan.
Citera
2023-04-24, 17:50
  #214
Avstängd
PalmeKillers avatar
Med tanke på vad kostar "va dess barn" på Svenska anstalter, så är det bara bra att dom skjuts av. Nu är det dags man sluta dalta med kriminella utan låt det kriminella lämna sin cell var 90:e dag för 1 timmes rast i friskluft. Så man får ner kostnader var en sådan här varasel få belasta samhället.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback