8 069 besökare online
856 699 medlemmar • 45 807 690 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Övriga droger
Svara på ämne
Ämnesverktyg
RayBaK
Medlem
RayBaKs avatar
hur mycket ligger styckpriset på xanor 2mg (stavarna)?? är inte inte intreserad av att köpa el. sälja,, såg bara en bild på nätet på en avlång xanor 2mg (liknar en stav) och undrar hur mycket en sådan kan kosta..

Psychopatic
Medlem
Psychopatics avatar
En vild gissning; omkring 15 kr styck?

Blogg: http://richardsreactor.blogspot.com/

Tangorabatt
Medlem
Tangorabatts avatar
1mg ligger ju runt 10kr beroende på mängd.. så 15 upp till 20kr skulle vara rimligt vid köp av enstaka tabletter.

TomiX
Medlem
TomiXs avatar
15kr max betalar jag, men handlar inte sådana ofta.

Xanor har ju börjat prisas lika högt som Flunitrazepam nästan, icke att jag betalar mer än 15 för en 2a..

"Among the remedies which it has pleased Almighty God to give to man to relieve his sufferings, none is
so universal and so efficacious as opium."
Thomas Sydenham
(1624 - 1689)

RayBaK
Medlem
RayBaKs avatar
men eftersom en del betalar runt 10-13kr st för xanor 1mg,, borde det inte vara logiskt att folk betalar runt 20-26kr/st för en 2mg:are??
eller har jag fel?

TomiX
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RayBaK
men eftersom en del betalar runt 10-13kr st för xanor 1mg,, borde det inte vara logiskt att folk betalar runt 20-22kr/st för en 2mg:are??
eller har jag fel?

Det är en del som gör det kanske, men jag anser det vara dyrt. okej inte om det är några stycken man köper, men om det är 50st eller fler så är det dyrt..

Sedan så är det skillnad på folk som handlar några benzo för helgen som de ska flumma på, då kan man mkt väl betala 20kr stycket, men för mig som använder bensodiazepiner som de är tänkta att användas så är det lite sura pengar..

"Among the remedies which it has pleased Almighty God to give to man to relieve his sufferings, none is
so universal and so efficacious as opium."
Thomas Sydenham
(1624 - 1689)

Svara på ämne
Topp Dela »