Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2023-08-11, 11:48
  #25
Medlem
Bazze1s avatar
Alla ska med i ett dysfunktionellt samhälle.
Citera
2023-08-11, 14:09
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mezzox
Jag tycker Kim är bra. Han brukar läsa lokala nyheter här i Gävleborg. Föredrar Kim framför den där bögiga snubben som är med i nyhetsmorgon på helgerna..

Visst borde man kunna kräva att SVT skall ha hyfsat normala personer som nyhetsankare i sina sändningar. Kim Sandberg är ett exempel på en minst sagt onormal människa.
Citera
2023-11-28, 20:13
  #27
Medlem
Tycker han är riktigt bra! En av de bästa nyhetsuppläsarna på länge.

Pratar tydligt och har alltid ett trevligt leende och förvånansvärt bra klädstil.
Citera
2023-11-28, 22:12
  #28
Avstängd
Tjoenlais avatar
SVT är lite som kungen valspråk: "För Sverige I tiden". Naturligtvis lyfter Sverige fram transpersoner nu. Men man gjorde inte det för 3 år sedan eller dessförinnan. Varför inte det?

Jag är annars inte förvånad. Sverige går ut på att jag bara ska vända mig mot allt som är "svenskt" nuförtiden och det lyckas man ju bra med. Tittar inte på SVT och blir såklart inte mer lockad nu. Frågan är, varför alla dessa provokationer hela tiden? Man strör salt i såren för att man är sadist? Sveriges makthavare är sadister som retas ända tills man får nog på något sätt?
Citera
2023-11-28, 22:18
  #29
Avstängd
Tjoenlais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
En utmärkt nyhetsuppläsare. Efter den inledande förvåningen så kan man bara konstatera att det är en av Sveriges bästa nyhetsuppläsare. Alltid välklädd.

Har nyhetsuppläsarna på SVT tidigare varit kända för att inte vara välklädda?
Citera
2023-12-15, 20:05
  #30
Medlem
Tja nu har ju Dame Edna lagt pumpsen på hyllan. Kanske en kommande karriär för Sandberg.
Citera
2023-12-15, 21:17
  #31
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Ser rätt manhaftig ut.

Aja, det kan spela mindre roll idag, när man ändå inte litar på ett ord som Main Stream Media kläcker ur sig.
Citera
2023-12-16, 06:11
  #32
Medlem
Skulle aldrig vilja vara en offentlig person om jag var trans. Snacka om att bli sin diagnos.

Media ska berätta, inte definiera. You are using the tech wrong om man låter den definera dig.
Citera
2023-12-17, 12:40
  #33
Medlem
bl-gr-ns avatar
Dessa transvestiter som Statsmedia nu lyfter fram som den nya normen för godhet.
Är förutom äckliga men framförallt farliga.
Deras livslögner om att vara av det motsatta könet och behovet att markera detta både för sig själva och för alla andra. Är det farliga.

Allteftersom de inser att alla kemikalier och plastikoperationer till trots, så är de bara transvestiter.

Deras behov av att cementera deras livslögner kommer snart vara att ett hot mot 3:e världen befolkning.
Ny handel med kroppsdelar som kvinnors mjölkkörtlar, livmoder och mäns testiklar och penis. Kommer bli högvaluta på den svarta marknaden.
Med de enorma summor transvestiter är beredda för att konvertera till önskat kön...
Att hitta dessa "varor" som inte stöts bort av deras kroppar, kommer leda till en jakt och på kompatibla "donatorer" utan like...
Redan idag sker mord för kroppsdelar och transvestiterna kommer bli en stor kundgrupp för mindre nogräknade "handels-män/kvinnor".

Fast SVT har nog inga problem med detta, för det är dagordningen att transvestiter är en del av Cancelkulturens elit.
Citera
2023-12-17, 12:45
  #34
Medlem
Kim var under många år programledare på mixmegapols morgonshow med Martina och Fredrik.
Då gick hen under namnet Jonas.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback