Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-03-19, 18:40
  #97
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Varför sänder regimmedia ett sådant grundlöst antagande?
För att det feministiska public service ständigt underhåller och breddar basen för hatet mot vita män, speciellt svenskar!
Citera
2023-03-19, 20:06
  #98
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Hon är själv vit och hatar vita män på automatik. Skrämmande, tänk att va släkt med henne, fy fan. Som pappa hade jag direkt tagit avstånd från mitt barn.
Vita män som dessutom försöker skydda henne mot ont men ändå väljer dom att hata oss och försvara människor som vill dom ont. Helt obegriplig ekvation, något jag kommer hinna dö innan jag begriper mig på en sådan kvinna.


Ja jag säger ju det. Kvinnor är beredda att offra sig själva för att passa in rent socialt.
Citera
2023-03-19, 20:56
  #99
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vall370
Är ingen konspirationsteori att icke-vita missgynnas av automation som inte är tränade på färgade människor. Boten lär sig från ett dataset, om datasetet har mer data från vita än exempelvis färgade då missgynnas färgade

Vad betyder tränade på färgade människor i sammanhanget?
Citera
2023-03-19, 21:20
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vall370
Är ingen konspirationsteori att icke-vita missgynnas av automation som inte är tränade på färgade människor. Boten lär sig från ett dataset, om datasetet har mer data från vita än exempelvis färgade då missgynnas färgade
Då är det alltså skillnad på vita människor och färgade? Det du säger är att rasisterna har rätt?
Citera
2023-03-19, 22:05
  #101
Medlem
Sandra kommer att få vänja sig, den här typen av språkinlärnings/konversations modeller är framtiden för repetitiva mass uppgifter, tex gallra bland hundratals sökande för en tjänst och kommer spara tusentals timmar för företag. Det finns alltid en etisk aspekt när man använder algoritmer, men att slänga ur sig cis-män som en orsak över att man är rädd är bara trams. Programmerare finns av alla färger i dagsläget och många kodare finns i indien. Indier är förvisso mer manschauvinistiska än de flesta svenskar så vet inte om det blir bättre för stackars Sandra.
Citera
2023-03-20, 03:35
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
De fick ju den att säga nazistiska saker med. Har du glömt det?
Tills de programmerade om den till att säga det ”godkända” budskapet. Så, trots att boten sade det som var ”rätt” ur de texter den lärde sig från såg företaget och dess programmerare till att vissas åsikter inte räknas. En demokratur i sitt nötskal. Bara blattar, kvinnor och hbqrtxsvhh-personer räknas.
Citera
2023-03-20, 10:38
  #103
Medlem
SoCos avatar
Fast nu utgörs ju majoriteten av de största maktrollerna i världen av ashkenazi-anglo judar, så Sandra vet inte vad hon pratar om.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback