Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-23, 07:37
  #1261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Så Donald Trump hittade på alltsammans. Jag är inte ett dugg förvånad. Lika påhittat som påstått valfusk.

Han skulle ju även meddela starten på sin omvalskampanj den 4:e juli 2022, men det gjorde han inte heller. Det kom långt senare och vid det laget var han passé. Han hittar på så mycket så det går inte att hålla allt i minnet.

Har Tucker gjort nödvändiga rättelser?


Trump har aldrig hittat på något innan. Varför skulle han göra det nu? Åklagaren blev nog tveksam av flera orsaker, bla DeSantis uttalande i Flolrida och de facto att en bild på Trump i handbojor skulle bana väg för en jordskredseger i valet. Trump är arbetarpartiet. Trump är omutlig och det är givetvis ett problem för globalisternas agenda. - Demokraterna är bara globlaisternas köpta handpuppet. Biden är dement och lättköpt och som sådan är han ju perfekt.
2023-03-23, 07:42
  #1262
Medlem
Trump är mentalt olämplig och för gammal för att vara president och Biden är för gammal bara.

De behöver ersättas av yngre förmågor, hoppas Trump blir arresterad och han döms för något, i Usa får dömda inte rösta, det gäller även att de inte får ställa upp i val.
2023-03-23, 07:47
  #1263
Avstängd
torstenferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är inte min synvinkel, utan trådens och vad tråden handlar om.
De vill lura i väg dig, det är hela deras syfte och sluta prata sakligt om varför trumpen eventuellt skulle grisas eller åtalas.

Det är ingen som har lurat mig. Vad yrar du ens om?

Självklart fattar väl även jag att det är Trump själv som stormar i vattenglaset här. Har jag förstått hela tiden.

Vad har vi ens kvar att diskutera?
2023-03-23, 08:00
  #1264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Trump har aldrig hittat på något innan. Varför skulle han göra det nu? Åklagaren blev nog tveksam av flera orsaker, bla DeSantis uttalande i Flolrida och de facto att en bild på Trump i handbojor skulle bana väg för en jordskredseger i valet. Trump är arbetarpartiet. Trump är omutlig och det är givetvis ett problem för globalisternas agenda. - Demokraterna är bara globlaisternas köpta handpuppet. Biden är dement och lättköpt och som sådan är han ju perfekt.

Mannen som ljugit tio tusentals gånger? Ja varför skulle hsn hitta på nåt nu…
2023-03-23, 08:08
  #1265
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Det "säger" du, föreslår att du provar sökning nedan.

Bill Clinton paid off prostitute duckduckgo.com sökning.
https://duckduckgo.com/?t=h_&q=bill+...itute+&ia=news

Vanliga debunk vrida på verkligheten typ nedan.

....Multiple legal experts said Clinton’s $850,000 payment to Jones as part of a settlement agreement is not considered "hush money" since the facts of the case were already publicly known....

Dvs. han betalade men de säger att det är falskt för han inte fick full valuta då informationen läckt.

Måste varit något i hästväg $850.000 mot $130.000

Ni dyrkare av den store gule förloraren måste lära er skilja på sak och sak.
Han betalade ingen prostituerad. Han accepterade en fet bot för sexuella trakasserier.Förlikning heter det väl med annat ord.
Och som du säger. Ni vänder verkligen på varje litet sandkorn för att försöka hitta något som kan påvisa att vadå då. Så här gör ju "alla" så ni kan använda det som försvar.

Men även nu. Detta handlar om storlögnaren och inte om någon annan som gjort någonting.
2023-03-23, 08:10
  #1266
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Herregud återigen, Trumps mål är Bidens jobb... Därför om du talar om Trump så pratar man förstås över presidentposten. Vad tusan gör du i ett forum om du inte kan resonera. Oavsett vad så tror jag Trump lär krossa Biden vid valet 2024. Han är mästare på att manipulera massorna och misstänker att allt detta om att han skulle bli häktad kan vara manipulation från hans sida, ett sätt att få folk att vakna.

Korkad över normalläget tror jag.
Läs namnet på tråden

När Biden är involverad i det som mästerlögnaren hävde ur sig, då förändrar det läget. Nu får du gå till annan tråd med dina åsikter
2023-03-23, 08:13
  #1267
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Om någon i tråden vill höra vad det eventuella åtalet kan komma handla om och vilka lagar det om, preskriptionstider mm.

Förklarat av en advokat men inte i NY och inte inom området men bra på att förklara och han brukar göra bra bakgrunds koll.
Rekommenderas för sekten och övriga då en fällande dom verkar vara långsökt och det skulle nog mer gå mot en friande dom:
https://www.youtube.com/watch?v=LRbRdE2pGv0

Har Donald gått ut med en lögn för att få sympati och kampanjpengar?


Lär tillkommit en 1,5 mill i friska bidrag från fårskocken. Är nog inte helt omöjligt att han vet att ett sådant här uttalande är bra för finanserna.
Förstod jag det rätt så var dessa pengar inte förknippade med någon kampanjkassa eller välgörenhetsdel. Gick nog till att använda efter eget behag
2023-03-23, 08:15
  #1268
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Fläskfian ville bli gripen och få handbojor så han kan spela martyr jädrans pajas, tyvärr misslyckades även den kuppen
2023-03-23, 08:50
  #1269
Medlem
sfrges avatar
Många inom den amerikanska kristna högern har fått för sig att dom är förföljda. Dom tror att vänstern är ute efter dom. Det kallas för persecution complex. Och dom älskar detta.

I Bibeln så sa ju Jesus det till sina lärjungar att dom skulle glädjas om dom förföljdes och led i hans namn. Det är det här som eldar på dessa människors inbildning. För det är en inbildning. Vita kristna män är väl förmodligen dom som är mest privilegierade i landet.

Lider Trump av samma självcentrerande komplex tro?

"Titta här vilket offer jag är! Nu kommer dom jävlarna och griper mig också!"

Bevisligen så inbillar han ju sig och fantiserar alldeles för mycket.
__________________
Senast redigerad av sfrge 2023-03-23 kl. 08:53.
2023-03-23, 09:11
  #1270
Medlem
Area55s avatar
Trump är helt enkelt dum i hela huvudet.

Satt och kollade på ett tal som han höll.
Han drog hela tiden saker ur röven och malde på.
Hur han skruvar på sig och plutar på munnen.
Och idioterna framför honom jublade!
Ju värre saker, desto mera jublade de.
Maniskt var ordet för hela tillställningen.
Man ser att han tittar ut i den tomma intet och helt plötsligt kommer ett infall.

Allt går ut på. De attackerar mig = de attackerar er!
Jag är en "sköld" som skyddar er....jisses.
Sedan, i botten på allt. Skicka mig pengar!

Måtte denna sjuka människa landa på ett sjukhus.
2023-03-23, 09:20
  #1271
Medlem
seppolundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
De står upp för rättsstaten och kämpar hårt för rättvisa och hårda straff. Måste varit FBI som låg bakom
Jag finner det roande hur MAGA alltid projicerar på andra, sina inre svagheter.

Hur gynnar det den övriga världen att förhindra Donald Trumps gripande?
Alla vill se honom gripen. Utom förstås meth knarkande rednecks i rost bältet..Och svenska incels som varken har anställning eller en dejt till helgen.
#MAGA
__________________
Senast redigerad av seppolundgren 2023-03-23 kl. 09:28.
2023-03-23, 10:05
  #1272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Många inom den amerikanska kristna högern har fått för sig att dom är förföljda. Dom tror att vänstern är ute efter dom. Det kallas för persecution complex. Och dom älskar detta.

I Bibeln så sa ju Jesus det till sina lärjungar att dom skulle glädjas om dom förföljdes och led i hans namn. Det är det här som eldar på dessa människors inbildning. För det är en inbildning. Vita kristna män är väl förmodligen dom som är mest privilegierade i landet.

Lider Trump av samma självcentrerande komplex tro?

"Titta här vilket offer jag är! Nu kommer dom jävlarna och griper mig också!"

Bevisligen så inbillar han ju sig och fantiserar alldeles för mycket.
Troligast är det så att han fått information från backchannels att arrestering var att vänta pga brottsrubriceringen.
Trump föregår åklagaren och tar kontroll över situationen genom att gå ut offentligt.

Om det nu fanns en plan att arrestera Trump i tisdags så rann den ut i sanden då man tappat överraskningsmomentet.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback