Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-19, 07:42
  #193
Medlem
6.A.M.s avatar
Det låter mycket. Undrar hur många anställda de har.

Det låter som att antingen är fängelset bra på att upptäcka oegentligheter eller har mycket dåliga rutiner och utbildning. Det är väldigt olämpligt att de kommer så nära varandra att de utvecklar en relation. Då börjar man fundera över hur mycket vapen och narkotika som de tagit in till fångarna.
Citera
2023-03-19, 12:43
  #194
Medlem
Christopher.s avatar
Låter som det råder en sexistisk kultur på fängelset där kvinnor tar sig rätten att våldföra sig på samhällets svagaste grupper. Felet är skolan, vi måste satsa tidigt på att upplysa kvinnor att män är människor som de själva och att de inte ska ta sig rätten att utnyttja män i beroendeställlning.
Citera
2023-03-19, 13:27
  #195
Medlem
Jag tycker det är bra!!
Win win för alla parter
Citera
2023-03-19, 20:13
  #196
Medlem
måste vara jobbigt om ens kärring jobbat där men fått sparken
Citera
2023-03-20, 12:48
  #197
Medlem
Sven.Abdullahssons avatar
Svårt att respektera kvinnor när man läser sådant.
Citera
2023-03-20, 12:56
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Nu killgissar jag lite här, men frekvensen män och kvinnor som har sex i fängelser jämfört med frekvensen manlig dagispersonal som sticker in korven i dem, tror jag skiljer med miljoners miljarder procent.
Sjuk jämförelse, sjuk.
Ok att offra lite barn i jämställdhetens namn?

Among convicted offenders, 0.4% to 4% are female, and one literature review estimates that the ratio of male-to-female child molesters is 10 to 1.

Var 20:e person är peddo. Och vilket yrke skulle vara lämpligare, om du var ute efter barn?
Citera
2023-03-20, 13:19
  #199
Avstängd
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Ok att offra lite barn i jämställdhetens namn?

Among convicted offenders, 0.4% to 4% are female, and one literature review estimates that the ratio of male-to-female child molesters is 10 to 1.

Var 20:e person är peddo. Och vilket yrke skulle vara lämpligare, om du var ute efter barn?
Det vore ju synd om du jämförde äpplen och päron
Citera
2023-03-20, 13:22
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Det vore ju synd om du jämförde äpplen och päron
Det är inte jag som jämför fängelsesex och dagissex.

Jag reagerar emot att du beskriver det senare som ett försumbart problem.
Citera
2023-03-20, 13:28
  #201
Avstängd
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Det är inte jag som jämför fängelsesex och dagissex.

Jag reagerar emot att du beskriver det senare som ett försumbart problem.
Då får du läsa igen för sådär har jag inte sagt. Jag kan inte stå till svars för din bristfälliga läsförståelse.
Citera
2023-03-20, 13:41
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Jag utgår från att mindre än en promille av alla män som jobbar på dagis är pedofiler, men garanterat mer än 1 promille av män/kvinnorna på fängelser gör det
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Nu killgissar jag lite här, men frekvensen män och kvinnor som har sex i fängelser jämfört med frekvensen manlig dagispersonal som sticker in korven i dem, tror jag skiljer med miljoners miljarder procent.
Sjuk jämförelse, sjuk.
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Då får du läsa igen för sådär har jag inte sagt. Jag kan inte stå till svars för din bristfälliga läsförståelse.
Det står ordagrant ovan: Miljoner miljarders procents skillnad. Och mindre än en promille.

Medan min länk nämner att 5% är peddon och över 95% av dem män.

Man kan förmoda att pedofilskandaler skulle minska till 1/20 om man förbjöd män inom dagis, skola och ungdomsidrott. Som man är det ett pris jag skulle kunna betala.
Citera
2023-03-20, 13:44
  #203
Avstängd
tr0llelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Det står ordagrant ovan: Miljoner miljarders procents skillnad. Och mindre än en promille.

Medan min länk nämner att 5% är peddon och över 95% av dem män.

Man kan förmoda att pedofilskandaler skulle minska till 1/20 om man förbjöd män inom dagis, skola och ungdomsidrott. Som man är det ett pris jag skulle kunna betala.
Du har fortfarande inte den läsförståelse som krävs.
Hur många procent av manliga/kvinnliga fångar har sex med varandra?
Citera
2023-03-20, 13:53
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr0llelito
Du har fortfarande inte den läsförståelse som krävs.
Hur många procent av manliga/kvinnliga fångar har sex med varandra?
Är det vad jag kommenterar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback