2023-03-15, 22:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Nej men vad fan inte en till sån. Finns det inga gränser för hur många såna tomtar vi kan ha i landet?

Hans kampsång om Hammarby är dock rätt bra.
Citera
2023-03-15, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Nog ser han allt lite utvecklingsstörd ut.
Nää.... men han såg annorlunda ut förut med hår gör sin grej och lever sin dröm det ska han ha stor kredit för💕
Citera
2023-03-15, 22:27
Medlem
Tycker om hans musik och framställning, riktigt skön röst också.

Men ingen skräll att hårdingarna på flashback som skiter på sig i sina ansträngningar att verka coola inte är några stora fans.
Citera
2023-03-15, 22:33
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuringKomplett
Tycker om hans musik och framställning, riktigt skön röst också.

Men ingen skräll att hårdingarna på flashback som skiter på sig i sina ansträngningar att verka coola inte är några stora fans.
Folk som är lite egna av sig blir både älskade och hatade i samhället, det vet jag av egen erfarenhet...
Citera
2023-03-15, 22:44
Medlem
Mina kusiner i USA med minimala svenska språkkunskaper gillar hans stil skarpt så det funkar.tydligen i countryn & gospelns hemland USA* "föregångslandet framför alla andra länder" som min gamle Magister alltid påpekade när Vi hade geografilektion och drog ned kartan och pekade med pinnen samt *uttrycke sanningens ord!🇺🇲
Senast redigerad av Bajsolle2 2023-03-15 kl. 22:49.
Citera
2023-03-15, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Tycker att han gör fantastiskt bra musik! 🤩 Speciellt albumet Blåbärskungen är en stor favorit hos mig.
Också förvånad över att han inte hade någon tråd här sedan innan.
Att han skulle ha någon form av diagnos kände jag dock inte till, och förefaller sig vara osannolikt. Varför skulle han ha det? Dumma spekulationer bara!

Spekulationer är det givetvis! Jag såg honom i Jills veranda och fick den vibben. Sen under inspelningens gång gick han in i väggen så det kanske förklarar en del av hans haltande sociala förmåga.

Men det var kul att det första han ville göra efter ett stapplande första möte med Jill var att sitta bak på flaket av hennes pick up-truck istället för att åka i bilen. Reagerade även på när han helt plötsligt i ett samtal utbrister i sång när de var i studion.
Citera
2023-03-15, 23:19
Avstängd
Såg honom i ngt reportage i tidningen som finns på x2000, kupé. Hade aldrig hört talas om honom men förstod att han var röding, så såklart uppburen av hipsternissarna till journalister som bor i bagarmossen, han bor väl i de trakterna själv. Trevlig röst dock, om man undviker titta på honom
Citera
2023-03-15, 23:21
Medlem
Lite svårt att avgöra om han är genuin eller bara hipster. Är han genuin är han fantastisk.
Citera
2023-03-15, 23:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av oises
Spekulationer är det givetvis! Jag såg honom i Jills veranda och fick den vibben. Sen under inspelningens gång gick han in i väggen så det kanske förklarar en del av hans haltande sociala förmåga.

Men det var kul att det första han ville göra efter ett stapplande första möte med Jill var att sitta bak på flaket av hennes pick up-truck istället för att åka i bilen. Reagerade även på när han helt plötsligt i ett samtal utbrister i sång när de var i studion.
Helt klart aspievibbar, om det inte var utbrändheten som var på väg. Reagerade på att han hade så svårt med ögonkontakt med jill och hur han var tvungen att ha med sig sin fru på resan för att han var så "inrutad". Allmänt apart.
Citera
2023-03-15, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Ett purfärskt tvklipp med tjommen: https://www.youtube.com/watch?v=k8EXBiToAUQ
Han ser ut att vara både 16 och 76 år. Har inte sett eller hört något av honom på minst fem år. Det här var inte så bra.
Citera
2023-03-15, 23:58
Medlem
SthlmsExtremistens avatar
Han är hammarbyare.

Musikvideo: Vi ses snart igen
https://www.youtube.com/watch?v=xgnKl8w5Qyw
Citera
2023-03-16, 00:16
Medlem
l.s.ds avatar
Men för helvete. Killen har ju en störtskön frisyr, sjunger med inlevelse och har fina texter. Jävla bittra hobby psykologer här som måste dissa allt och alla. ALL heder till dig och din musik David Ritschard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in