Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-14, 19:25
  #1
Medlem
Om person A blockerar person B från att ringa upp, kan då fortfarande person A ringa upp person B som vanligt?
Citera
2023-03-14, 19:31
  #2
Medlem
OveMalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Om person A blockerar person B från att ringa upp, kan då fortfarande person A ringa upp person B som vanligt?
Beror väl på hur det är programmerat tänker jag? Men ofta går blocken bort om du ringer upp. Du kan givetvis om det proggat så att blocka igen.
Citera
2023-03-14, 19:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OveMalm
Beror väl på hur det är programmerat tänker jag? Men ofta går blocken bort om du ringer upp. Du kan givetvis om det proggat så att blocka igen.
Ok tack!
Citera
2023-03-14, 19:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Om person A blockerar person B från att ringa upp, kan då fortfarande person A ringa upp person B som vanligt?

Ja det går, jag har haft rövhål till vänner som ringer mig när det passar dom men när jag försöker ringa dom så är jag blockad.

Dessa personer är inte kvar i mitt liv och är det så du blir behandlad så lägg inte ner någon energi på att försöka ringa dessa. Du mår bättre utan dom.
Citera
2023-03-14, 20:12
  #5
Medlem
Lill-Anns avatar
Ja, det går det. Hade blockat en person och på något sätt kom jag åt något och jag hörde hur signal gick fram. Det värsta var att jag blev så stressad att jag inte kunde trycka av samtalet med mindre än att jag fick stänga av hela telefonen. Pinsamt.

He.
Citera
2023-03-15, 07:15
  #6
Medlem
[quote=BadBeatLivet|83807374]Ja det går, jag har haft rövhål till vänner som ringer mig när det passar dom men när jag försöker ringa dom så är jag blockad.

Dessa personer är inte kvar i mitt liv och är det så du blir behandlad så lägg inte ner någon energi på att försöka ringa dessa. Du mår bättre utan dom.[/QUOTE


Tack för info och råd min vän 🙏
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback