Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-03-19, 13:18
  #97
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
” Hedersmord på grundskolan, enligt Focus, förolämpade Luise en familjemedlem till gärningsmännen. Folkskolan Esther Bejarano i #Freudenberg var brottsplatsen 2021 🔪 av en bränning av regnbågsflaggan i en mobb på skolgården. Denna islamiska miljö som inte når några förebyggande åtgärder & politikerna är intresserade av är grogrunden för #Hedersdödandet av #Luise #Islam PixelHELPER frågade 100 ungdomar på TikTok de senaste månaderna: Era barn kommer hem och klär sig till HBTQ vad ska ni göra göra med dem? Här får vi höra från nästan varje deltagare att han skulle döda sina barn. Barn som växer upp i en så hatfylld miljö har större chans att begå hatbrott som i Freudenberg. Vi uppmanar politiken att införa nya förebyggande åtgärder mot hat mot vårt samhälle och vår kultur i syfte att bekämpa islamism i skolan. Stöd oss för fler intervjuer på PixelHELPER.org/Hilfe” Slut citat.
Testa och redigera ditt inlägg.
Citera
2023-03-20, 08:09
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Varenda jävla gång så kommer nån som du och ska dra allt ansvar bort från föräldrarna. Så fortsätt spela idiot och släng fram dina ungar för rånare, våldtäktsmän och mördare och när allt är över så böla på. Ta inget som helst ansvar utan förvänta dig och kräv att andra ska ta ansvar för att deras ungar inte mördar dina. Lycka till med det.

Haha, du måste skämta? Ja, jag förväntar mig att andra föräldrar tar ansvar för att uppfostra sina barn så att de inte mördar mina. Något som också görs i ungefär 99.999 fall av 100.000.

Gissningsvis kommer man hitta missförhållanden i hemmet hos minst en av förövarna. Det är nämligen där det börjar, inte i hemma hos offret.
Citera
2023-03-20, 10:02
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Haha, du måste skämta? Ja, jag förväntar mig att andra föräldrar tar ansvar för att uppfostra sina barn så att de inte mördar mina. Något som också görs i ungefär 99.999 fall av 100.000.

Gissningsvis kommer man hitta missförhållanden i hemmet hos minst en av förövarna. Det är nämligen där det börjar, inte i hemma hos offret.
Då är du inte en ansvarsfull förälder. Du vet ju att det finns fullständiga galningar där ute. Det gäller att förebygga.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback