Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-03-26, 11:44
  #61
Medlem
Ni blir lurade .
Han står inte för sin del I många fall vad de har för skyldigheter för att vissa individer skulle klarat sig här ens 20 år.
Citera
2023-03-27, 12:09
  #62
Medlem
Ambelains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shoobrushan2023
Hej jag är relativt nyfrälst och har inte så jättebra koll på olika kyrkor och församlingar. Dock vet jag att många av dom är falska. Tex tillåter hbtq, säger att helvetet inte existerar, predikerar inte hela bibeln utan bara det som känns bra att höra. Och i vissa fall lägger dom tillochmed till saker eller ändrar. Så disskussionsunderlaget är vilka församlingar/kyrkor är äkta och följer bibeln? Vilka kyrkor är fria från synd och lögn?
Det är väl mest när det handlar om lovsång som det kan höras falskt.

Då är det ditt ansvar som god kristen att visa vägen till rätt tonart.
Jag vet att det kan vara svårt, som nybörjare och allt, men den rena tonläran tål inga genvägar eller irrläror. Du får iklä dig rollen som den gode samariten och ta ton - rätt ton.
Citera
2023-03-28, 23:59
  #63
Medlem
Varför går ni ens dit de säljer ut er och era barn som slavar åt demoner.
Hur kan ingen ha upptäckt konsekvenser av religioner?
De tror att allt ni äger är deras de där idioterna som kommer till jorden .
De kan börja markera revir på hela kroppen och hemmet och påstå att de aldrig behöver dra fören man är död sitta kvar tills personen dör.
Mycket allvarligt att leka runt med såna där.

Alltså har läst runt lite om andra som råkat ut för de där det är vanligt tom i USA att tonåringar vänder sig till olika personer för att bli av med de.

De kan börja följa lagen i Sverige också men det vill de inte.
Organiserad stalking är ett brott i Sverige.
Även vapen som de försöker använda mot folk.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback