Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2023-03-14, 08:33
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Förstår inte varför Lineker skulle brinna så mycket över att ta hand om ett fåtal människor som köpt sig en biljett till försörjning. Varför är det så viktigt?

Men brinner han verkligen för de som vill till England?
Är det inte så att han främst brinner för att kritisera högerregeringen i England?

Lineker vill väl se att högern ställs inför rätta precis som naziledarna i Nurnberg.
Han vill se högern inlåst.
Citera
2023-03-14, 10:00
  #98
Medlem
Yayois avatar
Ryssarna (och deras vänner i den isolationistiska ytterhögern) irriterade sig nog på Gary Linekers blågula hjärtan på twitter.

💛💙

Det finns mycket rysk infiltration i Storbritannien, de har till och med en rysk oligark i överhuset.
Citera
2023-03-15, 06:51
  #99
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Kanske bra att ta reda på vem som är "arbetsgivaren" i det här fallet och vad deras uppgift i det Brittiska samhället är?
Vad menar du ens med din kommentar?
BBC gjorde bort sig inte förvånande för ett PK-företag. Han är en egenföretagare som BBC hyr in. Han jobbar med fotboll och är inget nyhetsankare som ska stå för någon opartisk trovärdighet kring kriget i Ukraina eller att granska brittisk inrikespolitik.
__________________
Senast redigerad av distraktion 2023-03-15 kl. 06:56.
Citera
2023-03-15, 13:16
  #100
Medlem
Läthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Bbc gör fel att stänga av honom. Däremot är Lineker fortfarande en idiot som inte vet vad han snackar om.

Ungefär vad jag tänkte skriva. Gary har väl sagt att han fick rasism riktat mot sig pga sin mörka hudfärg?
Citera
2023-03-18, 10:47
  #101
Medlem
sackblabbaths avatar
Citat:
Du kan sansa dig lite, det är hög tid att högern går på totalt motangrepp med samma medel som vänster. Det har varit en ojämn strid väldigt, väldigt länge eftersom att högern inte ville sjunka till samma låga nivå som vänstern men nu är det äntligen slut med det. Sängen ni bäddade får ni nu ligga i, ni har sparkat under bältet i årtionden med stor framgång och nu när högern äntligen börjar inse att det är det som krävs och vågar göra samma så erkänns det helt plötsligt som just slag under bältet och man ställer sig frågan "men asssoooo ni gillade ju inte slag under bältet?????? är ni för cancelleringar nu helt plötsligt eller? ni skulle hålla en högre nivå även fast jag så sent som förra året sa att hela högern var kloakråttor". Om du tycker nivån är låg nu så bör du ta ett djupt andetag för jag tror att den kommer bli lägre.

För övrigt så måste jag fråga vem som egentligen inte faller under kategorierna yttervänster eller ytterhöger? Haha sossesvinen? Modejatejna? Annie? Nej just det.


Hmm...orkar inte svara galningar. Inte värt besväret.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback