Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-10, 17:26
  #13
Medlem
Tycker Sverige skall vara neutrala som vi varit tidigare och börja bygga upp ett eget fungerande missilförsvar. Kompetensen finns här.

USA kommer bara utnyttja Sverige i fall vi går med i Nato.
Citera
2023-03-10, 20:15
  #14
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MustMaster
1. Du behandlar två helt olika ämnen som inte har något med varandra att göra.
2. Ryssland är ett reellt hot. Det är ett under att SVT tar upp det! Var glad!
3. Det finns redan 100-tals trådar likt din som är skapade av Putinvänner.

Ni cellulitkossor är snabba att sätta epitet på de som inte tycker likadant som ni.

Nej, vad fan ska vi i NATO att göra

Exakt samma pappskallar som var livrädda fär c19 charaden är nu rädda för ryssen.

Man är mäkta chockad hur stor andel av befolkningen som är idioter
Citera
2023-03-13, 09:22
  #15
Medlem
MustMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollenrullar
På vilket sätt är inte TS åsikt realistiskt?
Är det för han beskriver din obekväma sanning?
Du kan inte skriva en enda realistisk anledning till varför vi ska gå med i NATO!
Istället i ditt krigshetsande trångsynta
argumentlösa inlägg går du till attack och kallar TS "putinvän"...
Vilken pajas du är...

Jag kallar inte TS för Putinvän, jag skrev att det redan finns 100-talet trådar skapade av Putinvänner.
Träna upp din läsförståelse innan du kastar ur dig anklagelser. Hade du kunnat läsa korrekt hade du även noterat att jag tog upp Ryssland som ett reellt hot, vilket är en högst realistiskt anledning att gå med i NATO.
Citera
2023-03-13, 10:31
  #16
Medlem
MustMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Ni cellulitkossor är snabba att sätta epitet på de som inte tycker likadant som ni.

Nej, vad fan ska vi i NATO att göra

Exakt samma pappskallar som var livrädda fär c19 charaden är nu rädda för ryssen.

Man är mäkta chockad hur stor andel av befolkningen som är idioter

Dito fast tvärt om. Jag är mäkta chockerad över hur stor andel av FBs skribenter som är idioter. Det är som att ni skapat er en egen världsbild utifrån ert egna trångsynta, abstrakta intellekt. Allt ackompanjerat av varandras ivriga bekräftande och ryggdunk.

Återigen, som jag tidigare svarat din åsiktsfrände Bollenrullar.
Citat:
Jag kallar inte TS för Putinvän, jag skrev att det redan finns 100-talet trådar skapade av Putinvänner.
Men ni är så infernaliskt konfliktsökande så ni bemödar er inte ens att försöka förstå vad ni läser. Inte ens en enda enkel mening.
Citera
2023-03-15, 15:51
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MustMaster
Jag kallar inte TS för Putinvän, jag skrev att det redan finns 100-talet trådar skapade av Putinvänner.
Träna upp din läsförståelse innan du kastar ur dig anklagelser. Hade du kunnat läsa korrekt hade du även noterat att jag tog upp Ryssland som ett reellt hot, vilket är en högst realistiskt anledning att gå med i NATO.
"Hotet" är precis lika sant som sagan om "Kejsarens nya kläder".
Det är en myt och hoax, endast för att egoistiska krigshetsare och annat folk som gynnas av mer resurser till försvaret och vapenindustrin. Ev. även folk som vill leka krig med "de stora grabbarna" (läs USA).

Att ryssland "hotar" eller på annat sätt påverkar Sverige, har också blivit högsta mode och propaganda.
Vi har varit alliansfria i många år och det har fungerat fantastiskt bra.

Det hot det pratas om lär ju isf inte bli mindre om vi tar ställning och går med i NATO.
Att människan är korkad bevisas mer än väl med denna påhittade hysteri..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback