Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-03-05, 10:38
  #1
Medlem
Nån mer än jag som lyssnat?
En jävla schysst blandning av film, serie och skvaller snack. Kommer fredagar
Jag är hooked

https://open.spotify.com/show/30ZD8B...RB-u9nwDa28Ebw
__________________
Senast redigerad av sthlm86 2023-03-05 kl. 10:53.
Citera
2023-03-05, 10:52
  #2
Medlem
https://open.spotify.com/show/30ZD8B...RB-u9nwDa28Ebw
Citera
2023-03-05, 11:17
  #3
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm86
Nån mer än jag som lyssnat?
En jävla schysst blandning av film, serie och skvaller snack. Kommer fredagar
Jag är hooked

https://open.spotify.com/show/30ZD8B...RB-u9nwDa28Ebw


Kan du ge några exempel på vad han pratar om och vilket typ av skvaller det är?
Citera
2023-03-05, 11:26
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kan du ge några exempel på vad han pratar om och vilket typ av skvaller det är?
Jaså, mannen som gillar att spöa upp kvinnor har hittat en ny nisch.
Citera
2023-03-05, 20:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kan du ge några exempel på vad han pratar om och vilket typ av skvaller det är?

En hel del om vad som händer bakom kameran under inspelningar, och massa Hollywood skvaller.
Och en massa bra tips om tv-serier men också vilka serier dom inte gillar osv!
Citera
2023-03-05, 20:54
  #6
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Kan du ge några exempel på vad han pratar om och vilket typ av skvaller det är?
Hur man skickar på tjejen ett par rediga svingar utan att grannen hör, vilket smink som är bäst för att döja blåmärken och vilka anabola som funkar bäst när man samtidigt är alkoholist.
Citera
2023-03-05, 20:57
  #7
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm86
En hel del om vad som händer bakom kameran under inspelningar, och massa Hollywood skvaller.
Och en massa bra tips om tv-serier men också vilka serier dom inte gillar osv!


Låter som en podd i min smak. Tack för tipset!
Citera
2023-03-06, 09:04
  #8
Medlem
Hor-Ullas avatar
Har nu lyssnat på dom 3 avsnitten som kommit ut hittills, och jag är positivt överraskad. Kul med en podd som handlar om film och Tv-serier, och där dom som diskuterar är kunniga. Några av tipsen låter även sevärda så dom kommer jag kolla in.

Olas små instick med skvaller om filmvärlden är rätt underhållande också.

En 4 av 5 möjliga än så länge.
Citera
2023-03-06, 09:18
  #9
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Har nu lyssnat på dom 3 avsnitten som kommit ut hittills, och jag är positivt överraskad. Kul med en podd som handlar om film och Tv-serier, och där dom som diskuterar är kunniga. Några av tipsen låter även sevärda så dom kommer jag kolla in.

Olas små instick med skvaller om filmvärlden är rätt underhållande också.

En 4 av 5 möjliga än så länge.

Hor-Ulla, skulle du kunna redogöra vilken tänkt målgrupp podden riktar sig till?
Du kan ju dra dig själv som ett riktmärke, ålder, kön, civilstånd, yrke, intressen, lyssnande i bil eller bostad?
Men du får också vara anonym om du vill.

Koppling från mig till Ola R. måste vara den att brorsan gillade serien Tusenbröder skarpt när den kom ut... 2002?
Förutom den kan jag absolut minimalt om herr Ola, möjligtvis att han är en manisk förbrytande onanist.
Citera
2023-03-06, 09:46
  #10
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Hor-Ulla, skulle du kunna redogöra vilken tänkt målgrupp podden riktar sig till?
Du kan ju dra dig själv som ett riktmärke, ålder, kön, civilstånd, yrke, intressen, lyssnande i bil eller bostad?
Men du får också vara anonym om du vill.

Koppling från mig till Ola R. måste vara den att brorsan gillade serien Tusenbröder skarpt när den kom ut... 2002?
Förutom den kan jag absolut minimalt om herr Ola, möjligtvis att han är en manisk förbrytande onanist.


Målgrupp? Folk som tycker om film och serier. Som jag skrev så tycker jag dom är kunniga och några av deras tips ska jag kolla in själv.

Ola har varit bra både i Tusenbröder och en massa annat. Nu verkar han ju dock inte få så många jobberbjudanden längre, vilket är synd. Han berättar lite själv om det i podden varför producenter kanske tycker han är besvärlig att jobba med.
Citera
2023-03-10, 09:44
  #11
Medlem
Lyssnade just klart på senaste som kom i dag. Skrattade högt på bussen lite lagom pinsamt i morgonrusning 🤪
Citera
2023-03-10, 10:02
  #12
Medlem
Tveksam till poddar överlag.

Det är som radio fast utan musik - Bara massa onödigt prat.

Men Ola är ju Ola, en rockstjärna av rang (enligt honom själv - Klart grabben skall ha en podd)

Är det skvaller i form av hur mycket kola som har åkt upp i snoken på något nerpissat dass i någon äcklig förort en vinteronsdag samtidigt som han har fått kuken smörjd med saliv från något groggluder eller är det skvaller i form av hänt extra skvaller i stil med att - "Ola minsann såg Adam Sandler i basketshorts ätandes på en burgare när han hängde i LA !"

Det första är att föredra i sådan fall - Bra kolahistorier och kuksmörj är alltid hett.

Ola har ju varit på dekis i rätt så många år nu och haft lösa förbindelser med diverse (drägg)brudar - Nu senast var det ju en riktig tågolycka som inte slutade bra för någon.

Ola är sådär skitigt, jobbig jävel - Som en polare man inte vill hänga med längre men är ändå bekanta, det är troligen därför branschen har vänt honom ryggen också.

Fördomar om Ola?

Det kan du ge dig fan på.

Trevlig fredag, flickor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback