Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-03, 07:38
  #1
Medlem
Muppetys avatar
Detta kanske inte är Flashback i media direkt, men...

Jag är med i flera olika opinionsundersökningar, bl.a. Sifo, Ipsos, Åsiktsgruppen, Myndigheten för Delaktighet o säkert någon till.

På sistone har jag fått en del frågor om Flashback, t.ex. hur ofta man besöker sidan, hur mycket man litar på den och vilket rykte den har. Flashback ligger ibland i samma kategori som Facebook och YouTube (det kommer samma frågor om de också).

I vissa undersökningar går Flashback i samma kategori som t.ex. Aftonbladet, Fria Tider o en del annan media. Samt kopplas det till hur man tar del av nyheter.

Kan ju inte länka till källa, men tänkte det kunde vara kul att nämna i.a.f.. Ska tänka på ett ta en PrtSc nästa gång jag får nån fråga om Flashback.

Kanske någon mer som är med i liknande undersökningar o fått frågor om Flashback?
Citera
2023-03-05, 15:42
  #2
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Ja, det har jag sett när jag har gjort SIFO-undersökningar. Men Flashback är ju stort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback