2024-03-29, 21:00
Medlem
Nån som vet varför Liv*g* kanaler ibland inte fungerar? Väntar man 2-3 min o provar igen så kanske de fungerar. Funkar bättre bättre med smartiptv pro märkligt nog. Hittat andra användare på detta forum med samma problem som pekar på vpn men då hade det ju inte fungerat i smartiptv pro heller.
Citera
2024-03-29, 21:24
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertpp
Nån som vet varför Liv*g* kanaler ibland inte fungerar? Väntar man 2-3 min o provar igen så kanske de fungerar. Funkar bättre bättre med smartiptv pro märkligt nog. Hittat andra användare på detta forum med samma problem som pekar på vpn men då hade det ju inte fungerat i smartiptv pro heller.

Testat lägga in den i Tivimate som Xtreme Codes? Användarnamn, lösenord och server finns i din m3u länk. Aldrig haft problem med livekanalerna.
Citera
2024-03-29, 22:21
Medlem
Ska skaffa nytt iptv- abonnemang. Tidigare haft ”kina-iptv” (köpt på Alibaba) men tröttnat på att det oftast saknas svenska undertexter till filmer och serier, så ska välja en mer renodlad svensk/skandinavisk aktör denna gång.

Vet att rekommendationer inte får efterfrågas, och inte heller det jag söker. Mest intresserad av huruvida priset är lägre vid köpa från en reseller eller är det samma pris som står på respektive tjänsts hemsida?
Citera
2024-03-29, 22:24
Medlem
Hej.
Jag tror många här borde sluta med iptv. Har ni sett det med viaplay? Nu ska amazon prime visa premier league tillsammans med viaplay. TV4 sport står på knäna. Köp det riktiga
Citera
2024-03-30, 00:10
Medlem
LazerXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NasNordic
Ska skaffa nytt iptv- abonnemang. Tidigare haft ”kina-iptv” (köpt på Alibaba) men tröttnat på att det oftast saknas svenska undertexter till filmer och serier, så ska välja en mer renodlad svensk/skandinavisk aktör denna gång.
?

Ledsnade oxå på mitt Alibaba pga undertexter och även sena uppdateringar av serier o filmer.
Livekanaler flöt dock på och funkade alltid.
Köpte nu den stora kända och dyra.
Citera
2024-03-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LazerX
Ledsnade oxå på mitt Alibaba pga undertexter och även sena uppdateringar av serier o filmer.
Livekanaler flöt dock på och funkade alltid.
Köpte nu den stora kända och dyra.

De stora finns ju också på aliexpress och alibaba
Citera
2024-03-30, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraflash
Hej.
Jag tror många här borde sluta med iptv. Har ni sett det med viaplay? Nu ska amazon prime visa premier league tillsammans med viaplay. TV4 sport står på knäna. Köp det riktiga
Viaplay är anledningen till att jag köpte IP-TV. Girigare bolag får man leta efter. Dessutom säljer dom ut matcher nu som deras premium användare missar.

Hoppas det blir konkurs.
Citera
2024-03-30, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sparren8
De stora finns ju också på aliexpress och alibaba

Var hittar du dessa?
Jag har sökt men inte hittat dessa.

Senast nu var jag i kontakt med en åf där och testade 7-8 stycken olika. Alla hade dock magert utbud av svensk textning.
Live-Tv funkade bra, men utbudet av filmer/serier med svenska undertexter var minimalt.
Citera
2024-03-30, 10:07
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Hej.

Ja, vi borde alla köpa "det riktiga". Då tjänar bolagen extrema pengar, sen när UEFA/PL/etc ser det så höjs priset på rättigheterna och Viasat/Amazon/etc höjer priset till slutkund. Då köper vi ännu mer!

Smart.
Citera
2024-03-30, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Testat lägga in den i Tivimate som Xtreme Codes? Användarnamn, lösenord och server finns i din m3u länk. Aldrig haft problem med livekanalerna.

Xtreme Codes via Smartiptv player fungerar men inte via m3u länken. Tivimate har jag inte testat, har windows
Citera
2024-03-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Ja, vi borde alla köpa "det riktiga". Då tjänar bolagen extrema pengar, sen när UEFA/PL/etc ser det så höjs priset på rättigheterna och Viasat/Amazon/etc höjer priset till slutkund. Då köper vi ännu mer!

Smart.

Nej sluta nu du är bara snål. Kan du inte säga det istället för att gömma dig bakom massa klyschor?
Citera
2024-03-30, 13:02
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Nej sluta nu du är bara snål. Kan du inte säga det istället för att gömma dig bakom massa klyschor?

Argument 1A för alla korkade människor. "Du är snål".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in