Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-03-02, 00:00
  #61
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Vad jag gillar är killarna i tråden som intalar sig själva att de är överlägsna och att kvinnor är värdelösa när det är de själva som betalar för att hon ska klä av sig.

Ni är simps, grabbar. Ni är inte red pilled. Ni är inte män. Ni är småpojkar som med tungan hängandes längs kinderna svansar efter de här tjejernas minsta vink.

Tro mig när jag säger att de föraktar er.
Citera
2023-03-02, 11:47
  #62
Medlem
Megadolmes avatar
Jag skulle gissa på att det ger en känsla som att tjejen på OF gör något personligt för den som betalar. T.ex. visa fingrarna i muttan så får du 500 kr, ja då tror killen att hon gör det för honom. Hon gör det för pengarna såklart.

Därför tycker en del det är bättre än vanlig porr. Simps o cuck är nya uttryck för mig, men efter att ha läst om vad de står för, så stämmer det ganska bra in på kunderna.

Fast jag har blivit lite nyfiken på att leta på OF o hitta någon man känner? Nån från skolan eller liknande.... Det skulle vara kul, men jag skulle aldrig pröjsa för nått.
Citera
2023-03-02, 17:13
  #63
Medlem
MaleFeministWeasels avatar
Manliga feminister gör detta när de är ensamma.
Citera
2023-03-07, 11:04
  #64
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har ofta undrat över det här med Onlyfans. Vem är egentligen kunderna och varför? Vad driver någon att betala månadsvis 10-20-30 dollar (och mer utöver) för onlyfansporr när det finns så mycket gratisporr?
De jag sett som uttalat sig har ofta talat om det som att det ger en mer intim kontakt med personen. Det är väl bara att inse att det finns vissa på OF som tjänar stora pengar, men de flesta verkar ha ett ganska litet antal betalare. Och är man en av 10 eller en av 100 män och betalar några hundralappar i månaden för att se en specifik kvinna ligga och onanera framför en - är det inte ett ganska oskyldigt nöje i det stora hela?
Citera
2023-03-09, 07:28
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har ofta undrat över det här med Onlyfans. Vem är egentligen kunderna och varför? Vad driver någon att betala månadsvis 10-20-30 dollar (och mer utöver) för onlyfansporr när det finns så mycket gratisporr?

Finns det ens ett tillräckligt kundunderlag eller är det delvis finansierat av företag/Kina med falska bot-kunder med någon slags ondskefull agenda?

10-30$ är inga pengar för många människor. Men i slutändan handlar det om att man vill ha något så man betalar. Det mesta i livet finns i gratis varianter så jag är lite fundersam om du tänkt igenom din fråga då du själv lär köpa saker som finns i billigare versioner.
Citera
2023-03-18, 16:03
  #66
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Att betala 200:- kronor för att få se dessa slynor klä av sig, särskilt samma slynor som man känner från skoltiden som hävdat både det ena och det andra men att dom absolut inte är horor? Ja det betalar jag gärna för. En engångskostnad på 200:- och jag behöver aldrig ens prata med henne och hon kommer aldrig veta vem jag är sedan när jag är klar med materialet och sprider det online för all framtid. Jag har skickat flera bilder på slynorna till deras föräldrar en tjej har två barn i skolan, en gång skickade jag bilderna på mammans onlyfans-material till några lärare som stod listade på skolans hemsida Åkte dock dit den gången

Riktigt sjukt beteende. Hade nog själv gjort det om Onlyfans funnits när jag var 19. Men med tanke på att tjejen hade barn i skolåldern är du för gammal för hålla på med sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Skulle betala multum för premiumcontent med Löfven och Andersson.
Sorgligt att de inte går sina väljare till mötes.
Eller dvärgporr med Morgan Johansson.

Mer intressant är vad som händer efter att
Annie Lööf kåtstirrar på Jimmie Åkesson.

https://imgur.io/UtJTYoj?r

Italien har Cicciolina, Sverige har Göran Eurenius: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ran_Eurenius
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback