2023-02-27, 00:14
Medlem
Fury till dubbla pengarna hahaha tackar
2023-02-27, 00:15
Medlem
Jag vart imponerad av jake paul. Speciellt nu i efterhand när man vet att det inte var en läggmatch jag trodde tommy skulle vara överlägsen.
2023-02-27, 00:15
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Fury till dubbla pengarna hahaha tackar

Hur mycket vann du? Och grattis!
2023-02-27, 00:16
Medlem
Bidens avatar
Det här måste fastslå Jake Paul som #1 boxare i världen just nu? Att kunna slåss så bra mot etablerade boxare måste bevisa att det som Muhammed Ali sa, att Jake Paul var bästa boxaren just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hur mycket vann du? Och grattis!
500ing bara, fanns ändå en stor risk att skiten var riggat likt tidigare matcher, men för mycket på spel för fury för att han skulle vara inblandad i något sådant antar jag.
Medlem
Rumble in the jungle bleknar i jämförelse med av denna fight. Jake the great kommer talas om i generationer.
2023-02-27, 00:17
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
500ing bara, fanns ändå en stor risk att skiten var riggat likt tidigare matcher, men för mycket på spel för fury för att han skulle vara inblandad i något sådant antar jag.

Bättre än inget.
Medlem
Inte mycket till fighters. Ingen av de kunde hålla uppe handskarna, Paul åt jabbar de första 3-4 ronderna då han inte kunde anpassa sig till Furys längre räckvidd. Dåligt med kombinationer och feints från Paul, då han helt klart var den sämre boxaren med kortare armar så måste han ju ha bättre fotarbete och röra sig in och ut från Furys räckvidd.

Istället gick han bara rakt på gång på gång, åt slag i ansiktet, missade några rallarsvingar och gick in för en kram.

Skönt att Jake Paul inte kan springa runt med sin nolla längre. Skandalöst att Silva torskade mot honom.
Medlem
Bajslukts avatar
Haha, jag gillar att Jake Paul ursäktade det med att han varit sjuk två gånger och hade ont i armen.
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoCents
Fury vann ju detta övertygande i min bok.
Ja. Skönt med en gala utan reklam. Badou var duktig. Kul! Och Jake Paul kom ner på jorden. Kommer bli en underhållande rematch absolut.
2023-02-27, 00:18
Medlem
Borasare1980s avatar
Efter kaxiga överlägsenheten inför så är det lite ynkligt utåt sett dock att bli så lättad och glad i att man lipar i segerintervjun när han som boxare bara vunnit på poäng mot en Youtubare. Man jag förstår honom om han ärligt känner sig jätteglad. Hård press på honom och han är ung.
2023-02-27, 00:18
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Det här måste fastslå Jake Paul som #1 boxare i världen just nu? Att kunna slåss så bra mot etablerade boxare måste bevisa att det som Muhammed Ali sa, att Jake Paul var bästa boxaren just nu.

håller med fagtiskt han är bästa boxare någonsin såg man tydligt idag om man kan boxning så där bra box ser man bara i rocky film annars

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in